Gå til innhold

Erfaringer med neonstrip fra Clas?


Journeyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatfuck: Det er slett ikke mitt problem at du har vært uheldig med dine handler fra clas, men du trenger da slett ikke å forsøke å gjøre det til mitt problem på denne måten. Mine erfaringer med clas er kun og blott positive og det kan ingeting du har å si forandre på. Jeg har eid lassevis av tastaturer (de er tross alt forbruksvare) og jeg står på mitt når jeg hevder at dette jeg nå har kjøpt fra clas (har til sammen hatt tre av denne typen) er det mest behagelige jeg har hatt å jobbe med.

 

Til dere som faktisk har klart å holde dere til tema i tråden; takk for innspill og besvarelser.

 

En annen ting siden det er mange som klager på katoderørene fra clas her nå; disse har jeg ingen erfaring med, men kan si at jeg heller ikke ville kjøpt dem fordi de faktisk er dyrere enn de dere får kjøpt fra microplex. Hvorvidt kvaliteten er dårligere eller ikke kan jeg ikke si noe om, men hadde det ikke vært for den høyere prisen ville jeg nok kjøpt rør der også (forutsatt at de hadde fargen(e) jeg er ute etter) siden jeg kun har gode erfaringer med clas.

Lenke til kommentar

Nå må du faen meg gi deg.

 

Nei jeg jobber ikke på clas...jeg jobber som bilselger for autocenteret...jeg forsvarer clas fordi jeg er fornøyd med alle handler jeg har gjort der (bortsett fra en spindel med cd-r plater som selvsagt var no-name og lite holdbare).

 

Du kan da for pokker ikke regne med at alle og enhver skal være enige i dine syn på forskjellige saker og ting.

 

Våkn opp og lukt på vaflene gutt.

Lenke til kommentar

Vel den provokasjonen har du kun deg selv å skylde på for... Jeg stilte et enkelt spørsmål som IKKE innbefattet hvorvidt varene på clas eller servicen på clas var bra eller ikke. Jeg stilte et presist og enkelt spørsmål som du feilet fullstendig i å svare på, og da er det jo klart at posten din var unyttig for meg.

Lenke til kommentar

Ja den var også unyttig; Jeg vet at der vanligvis er tilkoblingspunkter for to på inverterne, og at der bare er èn på den de selger hos Clas... dette berører heller ikke egentlig mitt spørsmål.

 

Og jeg gjentar da, for n'te gang; Er det mulig å drive to strips med èn av disse Clas inverterne - da tenker jeg selvsagt å lodde dem i paralell på samme inverter.

 

Og ja noen har giddet og svart (hvorfor skulle de ikke det?), og det nyttigste jeg har fått så langt var karen som rett og slett bare anbefalte meg å prøve dersom jeg hadde mulighet og råd. Dette har jeg gjort, og det funker som smør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...