Gå til innhold

Erfaringer med neonstrip fra Clas?


Journeyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja svært unyttig i og med at det ikke hadde noe med spørsmålet mitt å gjøre.

 

Jeg har kjøpt to sett med neonstrips..begge funker utmerket...har kjøpt lassevis av LEDs, motstander, brytere, loddebolter, skrujern, stikksager, dremel + utstyr, båndsag, kompressor + airbrushkit, USB -> PSx adapter ... og mye mye mer...alt i alt har jeg lagt igjen tusenvis av kroner der borte og angrer ikke på et eneste kjøp.

Lenke til kommentar

Eh...tror du skal ta deg en pille og stikke ene fingeren i øret og lese dette nøye:

 

Jeg spurte aldri om hvorvidt ting de selger på Clas var bra eller ikke - jeg spurte om noen kunne fortelle meg om hvorvidt det ville være mulig å kjøre to neonstrips derfra på en inverter...dette har jeg nå i ettertid funnet ut at er fullt mulig og at det funker som smør.

 

Og dessuten; du kan si og mene nøyakig hva du vil om Clas, men i mine erfaringer selger de "stash" som er billig javisst, men også som funker som det skal. Jeg har som nevnt aldri hatt problemer med de varene jeg har kjøpt derfra, og kommer til å fortsette å handle der.

 

Tastaturet mitt kommer derfra (mest behagelige å jobbe med som jeg har eid så langt) og jeg kjøpte meg nylig et multimeter... alt funker som det skal.

Lenke til kommentar
Eh...tror du skal ta deg en pille og stikke ene fingeren i øret og lese dette nøye:

 

Jeg spurte aldri om hvorvidt ting de selger på Clas var bra eller ikke - jeg spurte om noen kunne fortelle meg om hvorvidt det ville være mulig å kjøre to neonstrips derfra på en inverter...dette har jeg nå i ettertid funnet ut at er fullt mulig og at det funker som smør.

 

Og dessuten; du kan si og mene nøyakig hva du vil om Clas, men i mine erfaringer selger de "stash" som er billig javisst, men også som funker som det skal. Jeg har som nevnt aldri hatt problemer med de varene jeg har kjøpt derfra, og kommer til å fortsette å handle der.

 

Tastaturet mitt kommer derfra (mest behagelige å jobbe med som jeg har eid så langt) og jeg kjøpte meg nylig et multimeter... alt funker som det skal.

wet finger in the ear mr Journeyer

 

jeg tviler på at du har eid så mange tastaturer

jeg kjenner 2 stykker som har kjøpt katoder der

på den ene katoden lyste halve røret

og på den andre, hmmmm hva var det med den :hmm:

jojo nå kom jeg på det halve røret lyste på den også

jaja sån var det :thumbdown:

 

det eneste som er bra med clas er at de bytter ting bare du sier at det er ødelagt.

grunnen til det er så klart at de selger så mye drit som ikke funker der.

 

(unyttig my ass)

 

 

 

 

Edit: post 200 :w00t:

Endret av FatFuck
Lenke til kommentar

Altså, det at noen ikke liker clas, det er akseptabelt.. Men det å drive å snakke så mye dritt om clas er liten vits, da det kommer dere ingen vei her på forumet.. Synes dere Clas er så dritt dårlig, gå heller til ledelsen og SI det til de... Jeg tviler veldig sterkt på at ledelsen i Clas sitter og surfer OK forum.. :roll:

 

Dessuten, så spørte trådstarter bare OM det gikk ann å kjøre flere neonstrips på en invèrter.. Ergo, da bør han heller få det svaret han vil, uten at dere begynner å snakke masse dritt om Clas.. Så start heller en egen tråd om hvor intenst dere hater Clas og se hvor god respons dere får, i stedet for å si det i en tråd hvor faktisk en person søker et konkret svar på noe han lurer på..

 

Bare min mening dette da..

 

|Dark|

Lenke til kommentar
Altså, det at noen ikke liker clas, det er akseptabelt.. Men det å drive å snakke så mye dritt om clas er liten vits, da det kommer dere ingen vei her på forumet.. Synes dere Clas er så dritt dårlig, gå heller til ledelsen og SI det til de... Jeg tviler veldig sterkt på at ledelsen i Clas sitter og surfer OK forum..  :roll:

 

Dessuten, så spørte trådstarter bare OM det gikk ann å kjøre flere neonstrips på en invèrter.. Ergo, da bør han heller få det svaret han vil, uten at dere begynner å snakke masse dritt om Clas.. Så start heller en egen tråd om hvor intenst dere hater Clas og se hvor god respons dere får, i stedet for å si det i en tråd hvor faktisk en person søker et konkret svar på noe han lurer på..

 

Bare min mening dette da..

 

|Dark|

vel har ikke gått til ledelsen.

men jeg har sagt at det er en dritt sjappe til de som jobber der

(eller ikke til dem men jeg har halveis ropt det ut mens jeg stod i kassa og snakka med en annen)

han kisen som stod der så bare surt på meg

 

men faen heller da

ikke kjøp noe som har med neon å gjøre på clas for da funker det mest sansynligvis ikke.

 

folk jeg kjenner hadde den instillinga som dere før

(altså den dærre det er jo samma faen hvor du kjøper det det funker uansett holdninga)

men noen timer etterpå, når nok et clas produkt viste seg å ikke funke,

skifta de mening

og det bør dere også gjøre,

og jeg mener ikke kjøp annet enn skruer og verktøy og lignende der.

det kan lett ende med masse penger i noe som ikke funker

og det kommer det mest sansynligvis til å gjøre

Endret av FatFuck
Lenke til kommentar
clas ohlson = crappy

Visdomsord

clas er billig, de har bra utvalg.

høres ikke det bra ut??

joda det høres bra ut

men kjøp noen jævla katoder eller no annet billig drit som kan bli hærpa,

så skjønner dere at det ikke er så jævli bra som det høres ut

og slutt å komme med de idiot komentarene deres

før denne tråden blir stengt, er det det dere vil??

jeg gir faen jeg bare nevner det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...