Gå til innhold

Guildwars World Preview (29oct)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Guild wars er ikke et MMORPG, heller ikke et MORPG, men et CORPG spill.

Guild wars er av "MMO" sjangeren, uansett hvor mye de prøver å presse på "Competative online" tittelen. Det er bare bullshit, definasjoner er definasjoner.

Om Nokia skulle begynne å definere sine produkter som "chattophone" ville ikke dette påvirket definasjonen på en mobiltelefon.

Skjønner heller ikke hva du fighta mot og hvilken quester du gjorde, men jeg gjorde en god del av de co-op questene og fant en god variasjon med monster som ikke var helt lett å ta knekken på alene, noe som gjenspeiler at det var mission ment for flere.

Jeg nevnte jo da at jeg gikk gjennom min spilletid med tre kamerater, ergo, jeg spilte ikke alene, jeg fant fortsatt ingen utfordring i de questene jeg tok.

Jeg skjønner godt at det er meningen at dette skal være co-op, men det forandrer ingenting.

Det var til tider variasjon i creepsa, men den var jo helt uten mening.

Hva i alle dager gjør en battaljon med rustningkledde ørnemenn ute i en sump?

Utforsket en god del av spillet, fant mye, blant annet en del jern, fjær, skjell og dyre hud. En del av de tingene du fikk som loot kunne strippes med et salvage kit, der du fikk hides eller iron.

Det var da koselig å høre. Jeg er fullt klar over dette, men skjønner aldeles ikke sammenhengen. Om feilen ligger på min side, må du gjerne minne meg på hva som er feiloppfattningen her.

Er ikke noob innenfor MMORPG spill, har nok spillet en del RPG spill, og noen MMORPG spill. Du kan bare komme med det derre "IGN standard" svadaet som du fyrer fra deg, driter i det. Om jeg prøver et spill, liker det, så spiller jeg videre. Finner jeg ikke ut av hvordan det skal gjøres, gidder jeg ikke, selv om de "reglene" sier noe annet.

Når jeg sier "IGN standard" var jeg uhyre sarkastisk. Skal ikke klandre deg for at du ikke tok referansen. Det var rett og slett en intern spøk på hvor elendig IGN er når det gjelder spillomtaler.

Som sagt, du har helt rett til å like det, men jeg argumenterer bare imot denne skamløse prisningen av GW, der det tydeligvis ligger milevis etter å oppnå en spillbar opplevelse.

Forresten, hva er dette om "Regler"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det at man ikke må ha ny key for hver beta helg som kommer nå? Hvis du må ha en slik key, er det noen bra og billige steder man kan forhåndsbestille spillet og dermed få den bonus pakken som gir beta-rettigheter? sett litt på linkene fra hjemmesiden til guild wars, men de var så dyr å få her til norge. over 20 dollar i frakt er for mye, koster jo 500 med toll og greier da :(

Skrevet

hvis du har en "promotional key" eller hva man skal kalle det som fulgte med div spillblader osv (pc gaming world for eks.) så kan du være med på 1 valgfri event.

Har du forhåndsbestilt det og fått key'en din så kan du være med på alle events frem til release.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...