Artistic.Hipster Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Trenger noe som kan dempe støyen relativt mye på mitt 6800GT kort, er plaget av at jeg ikke greier å sove med PC'en på slik som det er nå Finnes det noe som er _enkelt_ å sette inn som demper støyen? Endret 25. oktober 2004 av Gandalf the Grey
Robin B Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Det er bare å bytte kjøleren til en NV5 Silencer så er du kvitt alt bråket du eventuelt har.
thoering Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Nå er jeg ikke sikker på om jeg hadde sovet godt med en NV Silencer 5 heller, men det er kanskje det alternativet med lavest støynivå som samtidig kjøler tilstrekkelig for dette kortet...
Artistic.Hipster Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Er det noe lett å installere da? Jeg er helt noob når det kommer til å sette inn deler å slik, og i tilegg så ligger kortet prest inntill veggen pågrunn av den dårlige plassen i shuttle'n
thoering Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Det er egentlig enklere å montere denne kjøleren enn å avmontere originalkjøleren... Vanskelighetsgrad? Tja... fra 1 til 10 hvor 10 er værst, kanskje 4 :-) Vær oppmerksom på at kjøleren vil ta opp en ekstra portplass, i Shuttles tilfelle skulle vel det bety alle portplassene.
Vizla Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Det er egentlig enklere å montere denne kjøleren enn å avmontere originalkjøleren... Vanskelighetsgrad? Tja... fra 1 til 10 hvor 10 er værst, kanskje 4 :-) Vær oppmerksom på at kjøleren vil ta opp en ekstra portplass, i Shuttles tilfelle skulle vel det bety alle portplassene. si 2, så tror jeg deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå