DraZeN Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Er det kommet noe firmware til siemens m65 etter fw08, min mobil e peise tullat.
molna Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) FW12: http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...NrNrNrN,00.html (nede til høyre). FW16 skal være like rundt hjørnet. Den ligger allerede ute for Variantene A100 og A400: A100: http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M....xbz_update.exe A400: http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M....xbz_update.exe Endret 25. oktober 2004 av molna
mikro1985 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Er det viktig at du har det spesifike variant-tallet?om det funker å kun vere innfor 100,400 osv vet du det Molna? Den må nå vere rett rundt hjørnet.....
molna Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Du risikerer å miste norske menyer hvis du velger en annen variant enn den du har på mobilen din da. Oppgraderte en M65 her på jobb nettopp. Mye raskere i menyene nå. 3D java funker også fint.
quack Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Du risikerer å miste norske menyer hvis du velger en annen variant enn den du har på mobilen din da. Oppgraderte en M65 her på jobb nettopp. Mye raskere i menyene nå. 3D java funker også fint. arg!!! klarer ikke oppdatere! åssen fikk du det til? jeg har riktig kabel (dca 510) og riktig firmware-versjon og alt men den sier at den ikke finner telefonen, får ikke svar ellers står det trykk på slå på/av knappen men det skjer ikke noe!! HJELP!!
molna Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Man må trykke på riktig tidspunkt og husk å holde knappen inne til oppgraderingen starter, ikke slipp den. Etter 5-6 forsøk funker det alltid for meg i allefall. Forresten FW25 som gjelder nå, sjekk: http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M...grade/main.html (M65)
quack Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) Man må trykke på riktig tidspunkt og husk å holde knappen inne til oppgraderingen starter, ikke slipp den.Etter 5-6 forsøk funker det alltid for meg i allefall. Forresten FW25 som gjelder nå, sjekk: http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M...grade/main.html (M65) Okidoki. Lasta ned den nyeste. Får prøve igjen da... begynner å bli sint trenger man taste pin-kode eller er telefonen på nok ved bare å starte den opp liksom.? knurr. nå har jeg prøvd minst 10 ganger, men den sier bare at den ikke får forbindelse! gjør jeg noe galt eller er den helt klikk? bruker com6 og dca 510 kabel.. Endret 16. desember 2004 av quack
quack Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Får også meldinga: 505 No answer from Mobile, maybe not with new Update-Concept? 4.153 V *irritert*
Andy07 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Du må huske å installere driveren til kabelen også... den får du lastet ned på siemens sin webportal. (Det hender seg at du må søke manuelt på porten for at den skal finne telefonen) Lykke til !
quack Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Du må huske å installere driveren til kabelen også... den får du lastet ned på siemens sin webportal. (Det hender seg at du må søke manuelt på porten for at den skal finne telefonen) Lykke til ! Har lasta ned ny driver også serru! Men det fnuker ikke likevel.. pcen har aldri funnet mobilen heller, den bare søker manuelt.
Paranoid Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Du må kontrollere at den er tilkoblet com1-com9. Hadde problemer selv med å oppdatere, til jeg oppdaget at telefonen var tilkoblet com16. Endret USB port slik at jeg fikk com3, og da gikk det som smurt. Håper at dette kan løse problemet for deg.
totten Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 koble telefonen til kabelen slå av telefonen sett bryteren på usb kabelen på off (av) før du trykker ok på den siste trinnet i programmvaren slår du på telefonen. Dette virket på min m65 etter at eg ha git opp alt annet..
qystein Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg oppdaterte nylig til FW25, og da kom det inn en fryktelig irriterende feil på telefonen. Når tastelåsen står på og man trykker på en knapp kommer det jo opp en tekst som sier "Tastesperre aktiv" osv. Men etter at jeg oppdaterte firmware står det nå "Tastesperre aktiv - Trykk oh hold inne '#' lenge for å åpne". De har faktisk klart å putte inn en skrivefeil her! Noen som har noen tips for å få fikset dette? Har variant A206. Endret 18. desember 2004 av qystein
fargoth Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Jeg oppdaterte også nylig til FW25, alt funker nesten utmerket. Jeg har forresten også skrivefeilen "oh" isteden for og. Jeg for foresten blåskjerm i 2-3 sekunder før menyene kommer opp rett etter opstart av mobilen. Litt off topic: For de som ikke viste det, så er det en skrivefeil i norsk windows xp når man kjører diskoprydding. Det står: Diskoprydding beregner hvor mye plass du kan frigjøre på: /partisjonnavn/, dette kan ta et pat minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå