Gå til innhold

USB-tastatur vs. PS2-tastatur?


Anbefalte innlegg

Uæeh! :mad:

Jeg hater at produsentene ikke klarer å bli enige med seg selv. Jeg hadde opprinnelig tenkt til å kjøpe et Logitech Deluxe SE-tastatur, men nå føres ikke det lenger. Det var et USB-tastatur med all mulige kjekke hurtigtaster. Nå finnes det bare PS2-tastaturer fra logitech. Hva er best? Det må vel være ganske dumt med USB-tastaturer siden de fjernes fra markedene?

 

Og siden vi er inne på tastaturer: Er det noen som har Logitech Media-tastatur? Det ser ut til å ha deilige taster, samt kjekke funksjonstaster. Hvilke funksjonstaster har det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til denne tråden sier jeg bare: Huh?

 

Logitech har da aldeles ikke trukket USB-tastaturer fra markedet, det de har gjort er å slutte å produsere Logitech Internet Navigator SE, men ikke noe mer.

 

PS2 begynner vel å bli rimelig utdatert, så tviler på at de tar en gammel standard og presser ut en som er mye nyere.

Lenke til kommentar
Syns her var en del USB tastatur

 

Er riktignok desktop pakker m/mus.

Njaaa... :nei::thumbdown:

Det du linket til var kanskje USB, men det jeg spurte om var et vanlig USB-tastatur uten mus. For det første så har jeg allerede mus, og for det andre så skal jeg ha en helt vanlig LEDNING / KABEL på tastaturet mitt, og ikke noe trådløst dritt. Trådløst henger etter, er dyrere og er ikke noe vits i å skaffe seg med mindre du sitter 10 meter unna skjermen, hvilket jeg ikke gjør. Hvis det ikke lenger finnes kabel med USB-kontakt, så får jeg vel heller gå for PS2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...