Gå til innhold

USB-tastatur vs. PS2-tastatur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uæeh! :mad:

Jeg hater at produsentene ikke klarer å bli enige med seg selv. Jeg hadde opprinnelig tenkt til å kjøpe et Logitech Deluxe SE-tastatur, men nå føres ikke det lenger. Det var et USB-tastatur med all mulige kjekke hurtigtaster. Nå finnes det bare PS2-tastaturer fra logitech. Hva er best? Det må vel være ganske dumt med USB-tastaturer siden de fjernes fra markedene?

Og siden vi er inne på tastaturer: Er det noen som har Logitech Media-tastatur? Det ser ut til å ha deilige taster, samt kjekke funksjonstaster. Hvilke funksjonstaster har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til denne tråden sier jeg bare: Huh?

Logitech har da aldeles ikke trukket USB-tastaturer fra markedet, det de har gjort er å slutte å produsere Logitech Internet Navigator SE, men ikke noe mer.

PS2 begynner vel å bli rimelig utdatert, så tviler på at de tar en gammel standard og presser ut en som er mye nyere.

Skrevet

Har et slikt et m/ps2 tilkobling og jeg merker ingen forskjell på usb kontra ps2, knappene er greie de, men husk dette med f-knappen :). Det er litt kjedelig når man spiller og trykker F12 for å save og så kommer "min musikk" mappa opp....

Skrevet

Jeg sjekket på logitech sine sider, og det finnes ikke lenger noen USB-tastaturer. De hadde det før, men nå finnes det ikke lenger. Lurer på hvorfor :hmm:

Skrevet (endret)
Jeg sjekket på logitech sine sider, og det finnes ikke lenger noen USB-tastaturer. De hadde det før, men nå finnes det ikke lenger. Lurer på hvorfor :hmm:

Syns her var en del USB tastatur

Er riktignok desktop pakker m/mus.

Endret av andefaen
Skrevet
Syns her var en del USB tastatur

Er riktignok desktop pakker m/mus.

Njaaa... :nei::thumbdown:

Det du linket til var kanskje USB, men det jeg spurte om var et vanlig USB-tastatur uten mus. For det første så har jeg allerede mus, og for det andre så skal jeg ha en helt vanlig LEDNING / KABEL på tastaturet mitt, og ikke noe trådløst dritt. Trådløst henger etter, er dyrere og er ikke noe vits i å skaffe seg med mindre du sitter 10 meter unna skjermen, hvilket jeg ikke gjør. Hvis det ikke lenger finnes kabel med USB-kontakt, så får jeg vel heller gå for PS2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...