Sau Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hadde tenk å kjøpe warhammer : dawn of war etter å ha spilt demoen, men så prøvde eg demoen av rome: total war og kom veldigt i tvil Hvilket burde eg kjøpe...?
figure_02 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 kjøp rtw....det beste strategi spillet ever
crypt0r Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Vanskelig å si! Begge spillene veldig bra. Jeg har begge og spiller begge ca like mye, men merket at jeg ble raskere lei av warhammer...
fenris1911 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Demoen av Rome viser under 1% av spelet. Rome er eit trygt kjøp.
Sau Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 ok.. for å si det sånn er det noen av dere som har prøvd begge spilla?
fenris1911 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 ok.. for å si det sånn er det noen av dere som har prøvd begge spilla? Terningkast 6 til Rome: Total War og terningkast 4 til Warhammer 40k i VG er vel ein god grunn til at dei fleste berre har testa Rome: Total War. =P
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Prøvd begge, Rome kommer noe så sinnsykt bedre ut enn W40k hos meg.
slash Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 har ikke testa rome fullversjon. Men jeg har dawn of war. Det er et morsomt spill, som absolutt gjør ære på warhammeruniverset. Men akk, det blir en smule repetativt, og når det i tillegg har bare EN campaign (space marines) så føles det litt trist. Jeg hadde nok fått mye mer utav spillet om jeg hadde satt på hard fra starten av, for de 10 oppdragene spillet bød på var ikke særlig utfordrende. Egentlig i overkant enkle. Men det er knakende gøy i multiplayer, det skal nevnes. Om du digger å knuse kompisene dine i warhammer 40k universet, er dette spillet for deg. Chaos marines, Eldar, Orks og Space Marines utgjør de spillbare rasene i multiplayer. Spillet har en morsom såkalt "army painter", der du kan sette opp fargene på hæren din. Morsomt.
CosmoK Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hehe, disse to titlene går ikke an å sammenlignes, men begge spillene er verdt pengene. I dette tilfellet ville jeg ha valgt Rome: TW, bare pga. antall spill-timer som er krevd. Spiller det selv på det nest-vanskeligste nivået, og jeg bruker nokså lang tid med å planlegge strategiene mine... *Tenker på tiden Kasparov brukte når han spilte sjakk mot IBM's Deep Blue*
Sau Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 bryr meg egentlig mest om multiplayer da singel er bare for å øve seg i begynnelsen
Sau Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 me forresten hva er en "captured relic" på dawn of war?
Flexi Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 nesten det samme som en listning post. hvis det er demo'n du spiller finner du ikke no relics der
Sau Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 æsj surt ville se di andre tøffe folka
crypt0r Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 du gjør et ikke lettere hehe, nei var kanskje litt uklar! Men levetiden til rome er myyye lengre en warhammer.. det vil hvertfall jeg påstå! Så gå for rome
slash Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Rundtomkring på kartet finner du diverse relics. Disse can captures og forsterkes med listening posts på samme måte som strategic points. Men å holde et sånt relic gir deg muligheten til å bygge en bygning som heter orbital relay. Når du har bygd denne kan du lage de uhyggelig kraftige terminator marines, og terminator assault mines. Disse kan teleporteres hvorsomhelst på slagmarken, en såkalt deep strike. Du kan også deep strike vanlige marines. Orbital relay gir også muligheen for heltene dine å lære "orbital bombardment", et utrolig kraftig bombardement fra oven. Så relics er viktig å skaffe seg.
Snorre Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har bare prøvd Rome Totalwar men det var dog et utrolig gøyalt spill. Det har long "holdbarhetsdato", og multiplayeren er ikke så værst hvis den funker for deg. Creative Assembly har hatt en del problemer med multiplayeren (Undertegnede venter på patch 1,2). Ellers et knallbra spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå