Gå til innhold

Band som driter seg ut til tider

Jan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man følger et band så blir det mer eller mindre idealisert. Alt de gjør er bra ikke sant? Vanskelig å si noe negativt.

I mine "yngre" dager var det Nirvana som var mitt favorittband. Faktisk det første jeg freaka heilt utpå.

Brydde meg aldri om musikkvideoene, men så en dag skulle jeg og en kompis sette oss ned for å se igjennom div musikkvideoer.

Da kom Nirvana - Heart Shaped Box på. Satt no der, tittet på. Så kom refrenget og KRÅKENE sang med på,"hey I got a new complaint".

Kompisen min bare lo.

Da ble jeg rett og slett flau,stoltheten gikk litt ned. Tenkte, hva driver de med?

Andre med lignende opplevelser hvor bandene gjør ting som man blir flau på deres vegne eller som gjør at man ikke heilt liker de så mye?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Var på konsert med Ingenting (stavangergruppa) i fjor... Dem dreit seg loddrett ut... Tømte 24 pils og et par liter druebrennevin Onstage... Alt ble bare rot.. Hyling og skråling..... Halvparten av gruppa ville gi ekstranummer, halvparten ikke... En satt igjen og prøvde å synge, fikk det ikke til, fant ut at gitaren var ustemt og begynte å stemme den.. Fikk det ikke til.. Begynte å nynne i mikrofonen.. Til slutt kom et av de andre bandmedlemmene og dro ut mikrofon+gitar-ledningen fra ampen.... Jævla tull ass....

Quintilian

Skrevet
Syns KoRn dreit seg ut som bare det med "greatest hits" plata.

For ikke å snakke om den nye musikkvideoen deres. Da de er hunder og sånn..herregud

Skrevet

For ikke å snakke om den nye musikkvideoen deres. Da de er hunder og sånn..herregud

Synes det er en genialt bra video jeg. :w00t:

Skrevet

Synes det er en genialt bra video jeg. :w00t:

Da har du ikke sett Tool - Parabola f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...