Gå til innhold

Bidraget til ukens konkurranse - Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, Lightwave er nok et godt stykke fra freeware gitt ;) Koster vel noe et sted mellom 1000 og 2000 $ hvis jeg ikke husker helt feil.

Jaja.. Får heller bare se på deres bilder... Men lurte litt fordet: Er det vanskelig å lage slike?

Jeg lovet egentlig Holger at jeg ikke skulle fortelle folk om dette, men det finnes en side der man kan laste ned bl a Secret Tank Patch, Scorpion plug-in og masse annet.

Sorry, Holger.

Lenke til kommentar
Ser fint ut det her, men jeg savner litt detaljer og det faktum at ser ut som hele tanksen er malt med samme kammofarge/mønster. Tror ikke det er vanlig å f. eks. male beltenene o.l.

Beltene kunne godt ha vært en anne farge, men tipper dette er ment som en lowpoly modell. Kunne vært laget for spill etc. der teksturen er viktigere.

 

Fin tekstur btw.

Lenke til kommentar
Nice! Men hvor er rillene i løpet?  :tease:

Dei aller fleste moderne MBT'er har glatte løp. Det er p.g.a. at man bruker sabot. Det er rett og slett ein pil, laga av tungsten/uranium/høgfast stål (enkeltvis eller ein kombinasjon) som vert stabilister ved bruk av finner. Eit langt, tynt, prosjektil vert nemlig ikkje tilstrekkelig stabilisert utelukkande ved rotasjon. Rotasjonen kan faktisk få prosjektilet til å "snu seg" i flukt.

 

Engelskmenna har framleis rifla løp p.g.a. at dei ønsker større presisjon ved bruk av normal HE ammunisjon. Når dei bruker sabot så har dei ein foring/mellomring som gjør at saboten ikkje roterer under ferden igjennom kanonløpet.

 

Edit: leif

Endret av Mr.Elendig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...