AndyG Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) For de av dere som evt. spiller på Gorath: Jeg og noen flere er igang med å lage en ny guild og by. Guilden heter Scandinavian Imperial Faction (SiF) og byen heter så mye som Scandinavia. Derfor vil jeg benytte anledningen til å invitere alle skandinavnere (tror ikke det er så mange andre her ) til å bli med i guilden, samt å flytte inn i byen vår. Reglene er ganske så enkle: 1. Vær fra skandinavia 2. Vær neutral eller Imp 3. Ha en god evne til å ha det gøy Hvis dette høres ut som noe for deg, ta kontakt med meg her. Du kan også ta kontakt ingame med Chaos (moi ), Carlsberg eller aidem. Ser fram til å høre fra deg! Endret 24. oktober 2004 av AndyG
~Alex~ Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hvis dere trenger innbygere kan sikkert min Goliath Char Joine
AndyG Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hvis dere trenger innbygere kan sikkert min Goliath Char Joine Det hadde vært glimrende. Man kan aldri få nok innbyggere i startfasen Gi meg en /tell ingame når du har lyst/tid! EDIT: Jeg ser du starter din egen lille guild på Eclipse. Let me know, så mekker jeg en char som kan joine Endret 24. oktober 2004 av AndyG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå