Gå til innhold

2 spm: Lyd og mik! ekko på en måte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

- Mik'en min høres nesten ikke av de andre, hører så mye støy.. kan det være en innstilling?

- Lyd'en min har blitt helt "mongo" nå.. jeg hører mye grommere lyd på en måte, med ekko og bass!!

Hva er default options her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Hei!

jeg har et linknende prob, når jeg spiller cs og sier noe i mikken får jeg JÆVELIG pipestemme!! hva må jeg gjøre?? må jeg rett og slett kjøpe ny mikk??

Mvh Jirumiku

Skrevet
'Hei!

jeg har et linknende prob, når jeg spiller cs og sier noe i mikken får jeg JÆVELIG pipestemme!! hva må jeg gjøre?? må jeg rett og slett kjøpe ny mikk??

Mvh Jirumiku

Bra med lys stemme, har du for mørk (les, meg) kan man ikke snakke for alt blir bare skurr.

Skrevet
'Hei!

Mvh Jirumiku

Bra med lys stemme, har du for mørk (les, meg) kan man ikke snakke for alt blir bare skurr.

Eg ser (eller kanskje høyrer) det for meg: Ein fyr med helium-stemme som ropar: ''Cover me!'' :!:

Skrevet
Det hadde hjelpetom dere heller kunne hjelpe, enn å kødde sånn!

Jes syntes ikke det er noe kult vist jeg eier som faen, og noen begynner å disse meg for at jeg får pipestemme p.g.a en eller annen innstilling!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...