Gå til innhold

Problem med BFV


Anbefalte innlegg

Jeg har fått et problem som jeg tror er litt uvanlig. Jeg velger en server, loader ferdig og like før jeg skal begynne å spille, blir jeg kicka. Det som står, er følgende:" KICKED FROM SERVER

Kicked via punkbuster (for 0 minutes) ... Restriction: inadequate O/S privileges"

 

er det noen som vet hvordan dette kan fikses?

Har noen stjålet min cd'key?

 

 

btw: jeg har kjøpt det i butikken for ærlig penge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått et problem som jeg tror er litt uvanlig. Jeg velger en server, loader ferdig og like før jeg skal begynne å spille, blir jeg kicka. Det som står, er følgende:" KICKED FROM SERVER

Kicked via punkbuster (for 0 minutes) ... Restriction: inadequate O/S privileges"

 

er det noen som vet hvordan dette kan fikses?

Har noen stjålet min cd'key?

 

 

btw: jeg har kjøpt det i butikken for ærlig penge

har du enabled punk buster? Hvis ikke må du gjøre dette. For å gjøre dette går u inn på serverlisten og krysser av i ruten for punkbuster. Da skulle problemet være løst. Si ifra om det funker så jeg vet om jeg svarer riktig ;) .

Lenke til kommentar
Jeg har fått et problem som jeg tror er litt uvanlig. Jeg velger en server, loader ferdig og like før jeg skal begynne å spille, blir jeg kicka. Det som står, er følgende:" KICKED FROM SERVER

Kicked via punkbuster (for 0 minutes) ... Restriction: inadequate O/S privileges"

 

er det noen som vet hvordan dette kan fikses?

Har noen stjålet min cd'key?

 

 

btw: jeg har kjøpt det i butikken for ærlig penge

har du enabled punk buster? Hvis ikke må du gjøre dette. For å gjøre dette går u inn på serverlisten og krysser av i ruten for punkbuster. Da skulle problemet være løst. Si ifra om det funker så jeg vet om jeg svarer riktig ;) .

Joda naturligvis har jeg på punkbuster. I stad fikk jeg spilt på en server uten punkbuster, men punkbusterserverene virker ikke. Jeg kan jo ikke spille på non-punkbuster servere så lenge ettersom jeg er med i en klan

Lenke til kommentar

Dette VET jeg er blitt tatt opp i forumet tidligere, men jeg er ikke mann til å finne igjen posten jeg svarte i da...

 

Søk litt rundt på forumet, og bruk google, så lover jeg at du finner svaret.

 

Sånn groft sett så dreier problemet seg om at du ikke har administrator-rettigheter på PCen du spiller på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...