Gå til innhold

Nå kan du prøve 3G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jamen det finnes jo ikke 3G telefoner i Norge da.

6630 har jo ikke kommet enda og ihvetfall ikke den "call-stand" greia man trenger for å bruke den.

Det finnes ikke? Sjekk litt først før du snakker.

Aldri hørt om 6650? Eller hva med 7600? De to er på det norske markedet, og de har vært ute en stund. Jau, begge har støtte for 3G.

Skrevet

Det er vel for å presse mobilprodusenter at telenor gjør dette? Slik at mobilprodusenter slipper flere mobiltelefoner i norge med 3G. Eller er det for å være først?

Skrevet
Jamen det finnes jo ikke 3G telefoner i Norge da.

6630 har jo ikke kommet enda og ihvetfall ikke den "call-stand" greia man trenger for å bruke den.

Det finnes ikke? Sjekk litt først før du snakker.

Aldri hørt om 6650? Eller hva med 7600? De to er på det norske markedet, og de har vært ute en stund. Jau, begge har støtte for 3G.

Ok da. Hadde ikke tenkt på de.

Men du får ikke hatt videokonferanse uten speil.....

Skrevet
Z1010 har jo kommet i sverige, hvorfor ikke lete der robot?

Du kunne lese i artiklen at telenor frarådet dette da der kan være forkjellig klonfigurasjon ;)

Kansje den virker, skulle ikke kunne sige det

/Jesper Mikkelsen

Skrevet (endret)

Jeg har en z1010, den fungerer utmerket i telenor sitt nett, gratis er det også inntil det lanseres skikkelig.

Ganske morsomt må jeg si:)

Endret av Estereo
Skrevet
Z1010 har jo kommet i sverige, hvorfor ikke lete der robot?

Jeg kjøper ikke mobiltelefoner i utlandet. Kun her i norge. Jeg får vel vente å se om z1010 kommer likevel :-).

Skrevet

Vel, jeg venter på min z1010 som jeg har bestilt her i norge, regner med å få den rett etter helgen.... Og prisen var det heller ikke noe å si på.... litt over 3000,-

Gleder meg ihvertfall til å teste den, og om det er noen andre som har tilsvarende mobil, kunne jeg godt tenke meg å teste videosamtaler på den....

• Opprett ny...