Gå til innhold

The Elder Scrolls III: Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, takk skal dere fader meg ha.

Jeg tjener ikke store pengene på jobben min.

Men 3 faktorer gjør at jeg blir litt fattigere i lommeboka mi i morgen, men forhåpentligvis blir jeg mye rikere på spill opplevelser.

Først leste jeg anmeldelsen, spillet virka meget bra, derretter leste jeg igjenom forumet, følelsen blei bedre. Bestemmelsen for å kjøpe spillet kom da jeg så et skjermbilde av spillet av skogen, med Månen i bakgrunn.

 

Jeg har fri resten av uka, mamma er vekke i 2 uker, 2 uker spilling blir det. Håper bare pcen tar seg sammen og vil samarbeide litt bedre...

Igjen, takk skal dere ha:)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-21 17:38, Mulch skrev:

Heey! Jeg har også GeForce 1 DDR, den lever enda, snart 2.5 år gammelt. Jeg er imponert, men må nok oppgradere om jeg skal spille UT2K3 etter sommeren :sad: Har foresten 1.3ghz og 256RAM, går glatt, untatt inni byene.


Ble litt overveldet da jeg startet spillet, ante ikke hva jeg skulle gjøre, men en må bare begrense seg selv.


Noen som har tatt den krigeren rett øst for Suran? Prøvde meg på han, jeg er bare lvl 6 cursader, jeg døde, litt fort, hehe, noen triks? Vil ha armoren hans!



 

 

jeg har også GeForce 256 PRO og Morrowind gåt helt glatt på pc'n min (se signatur)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...