Gå til innhold

Definisjoner på "Stengt" og "Flyttet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser mange poster som blir stengt og flyttet..så jeg lurer på hvilke kriterier som får en post flyttet istedet for slettet..

Jeg har sett flere poster som inneholder de samme grunnene for sletting, men blir flyttet til rett kategori..og omvendt..

Er dette opp til humøret til hver enkelt moderator om de blir stengt eller flyttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel litt opptil hvordan service de gidder å yte.. f.eks. så flytter de som oftest en post hvis brukeren er relativt ny, men hvis brukeren har skrivd mange innelgg etc. blir den som oftest stengt.

Skrevet

Hvis du har sett mange som har blitt *slettet* burde du i så fall ønske deg noe fint og se om det blir oppfyllt også. Sletting er nemlig ikke en veldig vanlig praksis på forumet kan du si :)

Skrevet

QUOTE (Blib @ 23/10/2004 : 01:00)
Hvis du har sett mange som har blitt *slettet* burde du i så fall ønske deg noe fint og se om det blir oppfyllt også. Sletting er nemlig ikke en veldig vanlig praksis på forumet kan du si :)

Let me refrase that..stengt mener jeg.. :roll:

Skrevet

Da kan det kanskej stemme ja. Vi prøver å kjøre en streng linje på alle utenom newbies og gode diskusjoner slik at folk faktisk lærer. Får du en post stengt pga feilpost er det nok liten sjangse for at du gjør det igjen ;)

Skrevet

Jeg flytter det meste som er feilpostet. Stenger jeg posten er det som regel pga flere regelbrudd i samme post. F. eks feilpostet og dårlig emnefelt samtidig.

• Opprett ny...