Gå til innhold

Kontroller i FIFA 2005

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt meg FIFA 2005, og dets følgesvenn, Thrustmaster Firestorm Dual Power 3. Saken er at jeg ikke klarer å bytte kontrollene inne i spillet. Kontrollen funker altså, men med gale knapper til gale ting. Hva kan jeg gjøre?

Og nei, det funker ikke å bytte til gamepad i Controls-menyen. ;)

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem, bare at jeg bruker Microsoft Sidewinder Gamepad. I alle spill har gamepaden funket med hittils, men ikke snakk om å få justert kontrollene i Fifa 2005. Noen som har en løsning på dette?

Skrevet
Jeg har samme problem, bare at jeg bruker Microsoft Sidewinder Gamepad. I alle spill har gamepaden funket med hittils, men ikke snakk om å få justert kontrollene i Fifa 2005. Noen som har en løsning på dette?

Du kan vel prøve det som funket for meg?

Skrevet

Bruker overgang fra ps2 til usb og tror egentlig ikke det er helt kompatibelt med fifa (har brukt Logitech Dualaction USB trikset) men jeg har heldigvis logitech dinovo keyboard. Av en eller annen merkelig grunn lar fifa meg velge "Dinovo Mediapad" , og når jeg konfigurer knappene på "dinovo" så trykker jeg faktisk på knappene på ps2 paden..

men du kan også prøve å ta en search/replace i regedit og erstatte navnet til paden din med et av disse 3:

Thrustmaster digital gamepad

Logitech DualAction USB

Gamepad Pro USB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...