genesis Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 En venn av meg, og fs-freak, har gått til innkjøp av denne addonèn. Den skal lage/generere trafikk sant? Han får det nemlig ikke til. Er det slik at man må legge til alle flights manuellt? Eller er det mulig å få programmet til automatisk genererer trafikk i fs2004? Hvordan gjør man det isåfall? Pilot`s Manual er tunggrodd og lite forklarende, mener han. Er det en fil som blir laget av Ultimate Traffic programmet som åpnes med FS2004 for å få det til å virke? Kobler Ultimate Traffic automatisk opp FS til "rutene"? flightsim.no forumet er uaktuellt da han ikke kan registrere seg der. (sucky!!) takk for svar
CHB3 Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg vet ikke.. Men vist han er fs freak så er det virkelig på tide at han registrere seg på fs.no forume.
genesis Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Han kan ikke, det skrev jeg jo. Han har bare hotmail
Bluebeans Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Han kan ikke, det skrev jeg jo.Han har bare hotmail Lage ny mail konto et annet sted?
Asbjørn T. Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Du må generere traffiken, vanligvis får du det med i denne pakken, men om du f.eks. heller vil ha høst-rutene ... så må disse kjøpes... Så altså... når du går inn i Ultimate traffic og genererer ruter der, skal det vises i FS. Husk bare å sette innstilingene for trafikk på fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå