Gå til innhold

Nytt kort i prisklassen 4000-5000kr, hvilket?


arnosmith

Anbefalte innlegg

Heisann, det gamle grafikk-kortet mitt er desverre kaputt, og da er det på tide å kjøpe nytt :w00t: Men hva? Jeg har tidligere snust litt på x800pro VIVO eller 6800GT... evt. andre kort i den prisklassen (er ganske fleksibel) Argumenter for de forskjellige hadde også vært interessant. Jeg skal snart gå til innkjøp av vannkjøling også, så støy, og kjølere er ikke relevant. Som en ivrig overklokker, er det ganske viktig hvor høyt jeg kan presse de forskjellige kortene, og ytelsen de dermed får... Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja. x800xt pe er nok det kraftigste kortet på markede nå, men er jo også veldig dyrt. men skal du velge mellom x800pro og 6800gt,er det vel egentli det samme hvilke du velger. begge kortene er kjempe bra, selv om jeg liker ati best, ville jeg nok gått for gt kortet her (fordi det er billigere og du får mer for pengene) så lenge det er 256mb versionen

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
ja. x800xt pe er nok det kraftigste kortet på markede nå, men er jo også veldig dyrt. men skal du velge mellom x800pro og 6800gt,er det vel egentli det samme hvilke du velger. begge kortene er kjempe bra, selv om jeg liker ati best, ville jeg nok gått for gt kortet her, så lenge det er 256mb versonen

Enig med den. XT PE er enormt kraftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...