Gå til innhold

Leveringstid fra B&H


Anbefalte innlegg

Bestilte litt tilbehør til mitt videokamera fra B&H (http://www.bhphotovideo.com/). Varen ble sendt fra dem 20. sept, men jeg har enda ikke mottatt noe!

 

Har sendt mail for å be dem om å spore pakken, men fikk beskjed om at pakken kunne bruke opp til 6 uker før jeg mottok den! De ba meg om å være tålmodig å vente.

 

Hvilken erfaring har dere andre til leveringstider fra f.eks B&H?

 

Per Johan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror B&H tilbyr både UPS og USMail på internasjonale sendinger. Hvis det er sendt med USMail, så kan det være det går som overflatepost (båt), og da kan det ta tid. Med UPS går det normalt fort, men UPS er ikke veldig pålitelige, så det kan være de har surra også. Det har de gjort for meg mer enn en gang.

 

Finn ut om sendingen har gått med UPS eller ikke, og så kontakt transportøren for å finne ut hvor sendingen er.

 

Erik

Lenke til kommentar

Jeg var inne på min side hos B&H og den er sendt som:

Shipping Method: AIRMAIL PARCEL POST

 

Synes det er litt rart dersom den da sendes per båt!!!

 

Har forøvrig sendt en ny mail tl B&H der jeg ber dem om å spore pakken på nytt, vi får se hva som skjer :hmm:

 

Per Johan

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg legger meg også bak påstanden at man må bruke UPS eller FedEX! Jeg brukte selv FedEx og jeg hadde sakene drøyt 3 dg etterpå. Det som alltid tar lang tid med posten og andre speditører som f.eks toll post globe er fortollingen. pakken kommer som regel ganske fort inn til landet. men vil bli liggende å støve ned på et eller annet toll lager. FedEx var svært profesjonelle og behandlet min ordre svæært raskt :)

 

mvh

 

Torbjørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...