CAT-scan Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg er helt på starten (i kapitlet "Did I really see her"), og har entret et stort rom hvor jeg tydeligvis skal komme meg ned til et skap (eller ned via et skap). Det er i dette rommet man får den lille sekvensen hvor man ser noen flyvende vesener fly bak et tårn med timeglasset under seg. Jeg kommer meg helt rundt på toppen, men det stopper seg når jeg er like til venstre for der man kom inn (til venstre for en person som står i inngangen og ser inn i rommet altså). Her skal man tydeligvis komme seg ned på to slike "kanter" man kan henge i. Problemet er at jeg ikke klarer å henge meg fast i disse kantene, jeg har prøvd alt mulig rart... den godeste prinsen bare detter ned (og det går heller ikke an å løpe på veggen, det er en stor flenge i veggen rett ovenfor "kantene") Noen som har lyst til å hjelpe en stakkar?
Magus Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Post et screenshot, så blir det letter å hjelpe.
Plomma2 Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Ah. Kom til samme sted selv. Kommer med ned til skapet, men blir slakta av de folka der nede før jeg kommer meg noen vei. Helt håpløst. Derfor jeg slutta å spille :/
DustyC Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Du finner sikkert svaret ditt her POP Walkthrough Endret 22. oktober 2004 av DustyC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå