HWE Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Release dato for Scandinavia er utsatt fra 4. november til en gang i første kvartal 2005 (ingen eksakt dato satt enda). Skal visst komme en pressemelding innen et par dager. Tysk release står fremdeles til 4. november.
TST Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Foruten at den norske datoen var 29. oktober, er dette dessverre helt sant og bekreftet av Pan Vision for noen minutter siden. Vi kommer tilbake med mer info og en begrunnelse i en nyhetsartikkel, så snart pressemeldingen foreligger redaksjonen.
HWE Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Mulig du har rett i oktober datoen, jeg har kun sett 4. november for Skandinavia andre steder enn gamer.no. Også i faq på gtr-game.com står november; "FaqQuestion: When is the game going to be released? Answer: In Scandinavia, Germany, Austria and Switzerland the game will be released in the beginning of November. The release dates for other regions will be announced as soon as possible". Uansett, utsettelser er kjedelig når det er så nærme releasedato, spesielt hvis det stemmer at Tyskland fremdeles får den 4. november. Får kanskje bestille det fra Tyskland hvis så er tilfelle.
TST Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg vet vi har rett når det gjelder 29. oktober som forrige dato. Det er den eneste datoen distributøren Pan Vision har gitt oss, og de har hele tiden sagt at 4. november er feil. :-)
HWE Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Jeg vet vi har rett når det gjelder 29. oktober som forrige dato. Det er den eneste datoen distributøren Pan Vision har gitt oss, og de har hele tiden sagt at 4. november er feil. :-) OK, syns bare det er litt rart at distributøren i Norge er de eneste som har brukt denne datoen. Men, samma det nå, nå er ser det jo ut til at ingen av datoene riktige for Norges del. Men slipper de det flere måneder før i andre land, noe som virker rart, så har de forhåpentligvis skikkelig copy protection.
OlaML Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 200......5? Det er jo be om warez da...kom igjen SimBin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå