Gå til innhold

Hjelp meg å velge nytt skjermkort!


bomex

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til å velge nytt skjermkort. Har Sapphire Radeon 9800 Pro, men siden det er elendig med flere skjermer, f. eks. ikke mulighet for å velge hvilken skjerm et program skal kjøre på, vil jeg ha et nytt... Vil ha noe som er bedre enn 9800 Pro, men vet ikke hva som er best av kortene på markedet nå... Har sett endel andre diskusjoner omkring dette, men siden TV-utgangen ikke spiller så stor rolle for mange lagde jeg en ny post... Er litt skeptisk til ATI siden kortet mitt er så dårlig med flere skjermer, men de kan jo ha forandret seg...?

 

Kriterier:

1. BRA TV-utgang

2. Bra grafikk (men ikke på bekostning av TV-ut)

3. Pris: ikke over 5000 kroner, helst under 3000...

4. Kjøling, støy og alt sånt har ingen betydning, siden jeg skal ta av alt som heter vifte og ha vannkjøling på kortet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for raske svar!

Dette har jeg bestilt meg: Link

Ser helt greit ut det, men ser at endel har problemer med TV-ut på kortet... :nei:Det er jeg absolutt ikke ute etter... Bruker dataen i første rekke til å spille av film, har denne TV'en, og er derfor veldig opptatt av at TV-utgangen er av bra kvalitet... Spillene jeg spiller blir også for det meste spilt på TV'en...

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302123&cks=PRL

 

Mer for pengene får du ikke, hvorofer kjøpe et x800pro å miste garantien når du får alt på kjøpet her?

 

Har selv golden sample 2400 (to dvi utganger :w00t: ) som jeg har stabilt på 420-1200 etter litt artic silver osv, men det koster 4400 på komplett så du er nokk ikke intresert, men med kortet over får du valutta for pengene!

 

Edit : Ser at mange standard x800pro kort ligger på 3890 og oppover, da har du virklig kjøpt katta i sekken :thumbdown: , sitte der med 12 pipes (hardmoddingen av disse kortene viste seg å være exstremsport) uten shader 3. (for de som ikke har set Nvidia demoene (havjomfru, tingeling) burdet få sett det!! helt utrlolig, ruby blekner i forhold til disse

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Svarene strømmer inn... :thumbup:

Som jeg skrev i åpningsinnlegget så vil jeg helst ikke betale mer enn 3000 kroner for nytt kort... Hvis et kort som koster rundt 4500 á la

Har selv golden sample 2400 (to dvi utganger  ) som jeg har stabilt på 420-1200 etter litt artic silver osv, men det koster 4400 på komplett så du er nokk ikke intresert, men med kortet over får du valutta for pengene!
er utrolig mye bedre enn et til 3000 så...ja... :dribble:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...