tha_man Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg reiser mye og har en bærbar data! Er det nogen nettverk for det som sender på langveis som fra Tyskland eller Sverige??
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Internett. (Kanskje du kunne formulert ditt spørsmål bedre.)
Morpheus- Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Ja på langveis så sender på trådløst som på ulovlig sender på ikke lov i norge og sende på sterkere en på sende 100mw. God svar på godt spørsmål
Variable Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 får skaffe deg en HF radio med datamuligheter.. har prøvd den og det funker som faen koster litt da men
VinterUlv Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Du har jo alltids mulighet til å sende data over GPRS og (nå nylig her i Norge) EDGE.
McMort Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg mener Internett seff. Ikke for å kverulere, men jeg skjønner ikke helt problemstillinga di. Akkurat som det finnes internettilgang på hoteller o.l. i Norge finnes vel dette i utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå