Ravn Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Heisann Jeg har litt prob ang artilleri på DC Har forstått at man skal bruke second-fire (delfault: høyre mus) for å sette igang et angrep. Dette kan også bare brukes når noen bruker kikkert. Etter dette får jeg opp en crosshair, når jeg trykker begynner denne å vandre... Kan noen gi meg en detaljert beskrivelse av dette, fant ut om det i dag... ja jeg er treig. Virker jo genialt... med slik ordning... kan føkke opp ting nuh da... Endret 18. oktober 2004 av Odland81
Croyfer Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Battlefield.no Artilleri-Guide Planetbattlefield.com Artilleri-Guide
So|o Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Takk for tipset ! Har hatt litt problemer med å skjønne hvordan man skal sikte
Ravn Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Har fått skutt en del me artilleri nå, har jeg truffet noe... neh...
Croyfer Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Har fått skutt en del me artilleri nå, har jeg truffet noe... neh... Øvelse gjør mester vet du! Tips: Øv litt i singleplayer eller i LAN med en kompiss før du trer ut og spiller på nett! =)
Ravn Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Har fått skutt en del me artilleri nå, har jeg truffet noe... neh... Øvelse gjør mester vet du! Tips: Øv litt i singleplayer eller i LAN med en kompiss før du trer ut og spiller på nett! =) Trene?! HAHA!! Never!! Kan ikke lage omelett uten å knuse noen egg!! On second thought... kanskje jeg skal trene litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå