Gå til innhold

Connecte server med passord i HLTV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha tatt opp noen pcw's med HLTV, men det er som regel passord på serverene, hvordan kobler jeg til en server med passord med hltv?

Har prøvd noen kommandoer, men finner ikke ut av det :hm:

Sikkert dritenkelt, bare jeg som ikke finner riktig kommando ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joiner du de fra server-lista i Steam - får du vel som regel opp en rute hvor du må skrive passord. Det samme gjelder vel the all seeing eye.

Bruker du kommandoen "connect adresse" er jeg litt usikker, er mulig du gjør det slik: "connect adresse password passord"

Skrevet
serverpassword <passord>

connect <ip>

:)

:yes: Fant ut av det litt etter jeg postet, hadde nemlig prøvd den kommanoen en gang før, men da funket det ikke, sikkert pga skriveleif fra min side eller noe...

Skrevet
btw, si IP til HLTV her når du spiller en gang da, har lyst til å se på deg engang;)

Å ja, sitter du 24 timer i døgnet ved PC-en, slik at du ikke leser innlegget 1 time etter han har spilt? Kan hende han er ferdig, da.

Nei, Teddy! Send meg en sms med IP-en når spiller. ;)

MSN funker også, men selv om jeg sitter mye med PC-en, er jeg ikke her ALLTID.

Skrevet

Jeg er da ikke noe stort å se på spille. Men når jeg "er i støtet" kan jeg spille ganske bra ;)

Er langt, LANGT ifra noen 1337 kan man si... Største problemet mitt er at jeg alltid møter på 3 folk av gangen... :shrug:

Har endelig fått meg en seriøs clan, så får prøve å lære meg noen taccs ;)

Skrevet
Største problemet mitt er at jeg alltid møter på 3 folk av gangen... :shrug:

Aim for zeh head. Thats what it's there for.

Skyter bare mot hodet jeg :p Men det hjelper ikke når de andre 3 jeg møter gjør det og :shrug:

Vil tippe at 50% av killsa er HS. Vet ikke, bare tipper. Aimer alltid mot hodet hvis det ikke er bak en vegg eller noe da, men bør vel aime mot hodet da og... :tease:

Men det er vel veldig OT i fohold til hva jeg spurte om :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...