Gå til innhold

TES: Noen som vet noe om hammeren Sunder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten helt inne i sentrum av morrowind, langt nede i kjelleren på et rart tempelhus fant eg en hammer som heter Sunder. den e helt vill, skader 70 gir en konstant bonus på 20 strenght, 30 personality, 30 luck og masse mer kochli... problemet er at når eg tar den fram og skal bruke den, tar det noen få sekunder før eg dør, og teksten "Sunder has caused you a mortal wound" dukker opp. noen som vet noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du skal ikke dra dit før helt i slutten av hovedquesten. Da har du allerede gjort sånn at du har fått et magisk armbånd som heter Wraithguard. Uten det på vil du dø med en gang du bruker Sunder. Sunder er ett av 3 våpen du må bruke for å drepe Dagoth Ur. Så du har nok hoppa litt for langt nå :)

Dette armbåndet kan man ikke finne noensteds, det er en del av hovedquesten.

Du får forøvrig beholde alt sammen etter at spillet er ferdig..jeg bruker Sunder hele tida i Bloodmoon. Men det blir ganske kjedelig siden den er så sykt kraftig..har gått over til vanlige sverd igjen.

Endret av Bitex
Skrevet

Ja Sunder er blunt weapon. Du trener kjapt opp blunt weapons skillen hvis du bruker den mye etter at spillet er ferdig (i addons osv). Men den er LITT overpowered så det blir ganske kjedelig å bare klaske alt i hodet et par ganger så er de døde. Jobb deg videre i mainquesten om å bli Nerevarine for alle stammene i Vvardenfell, så skal du se at du får wraithguard etterhvert (helt mot slutten).

Skrevet
Ja Sunder er blunt weapon. Du trener kjapt opp blunt weapons skillen hvis du bruker den mye etter at spillet er ferdig (i addons osv). Men den er LITT overpowered så det blir ganske kjedelig å bare klaske alt i hodet et par ganger så er de døde. Jobb deg videre i mainquesten om å bli Nerevarine for alle stammene i Vvardenfell, så skal du se at du får wraithguard etterhvert (helt mot slutten).

Kult! :w00t:

Skrevet

tusen takk Bitex! :thumbup: var sinnsvakt irriterende når eg ikke viste hva som var galt... men hovedquest???? .... eg har bare gått rundt å tulla meg og gjort småquests... hvordan tar eg opp igjen hovedquesten? ( eller finner ut hva eg skal gjøre? )

Skrevet

Spørs hvor mye du har gjort, men det første oppdraget du fikk når du registrerte karakteren din i seyda neen var å dra til Balmora med en pakke til Caius Cosades. Det er han som setter igang hele plottet, du gjør oppdrag for han langt utover i spillet. Så det er bare å finne ham i Balmora så kommer du nok igang.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...