Hottentott Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Er det noen her på forumet som kan hjelpe meg med og finne en friver til skjermkortet mitt? ATI radeon 9600xt? Når jeg laster ned family driveren på ati sidene så slår plutselig skjermen seg av... HJELP!!!!!
Goophy Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Family-driver? Du kan prøve Omega-driverene: http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php
southhome Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Prøv HER . Er det bare skjermen som slår seg av, eller pc-en også? Om det bare er skjermen, så er det vel skjermspareren som slår seg på.
srbz Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Link til artikkel her på forumet: ATI Catalyst 4.10 ute Direktelink til download: ATI Drivers & Downloads velg [Ditt operativsystem -> Graphic Drivers -> Radeon Family Anbefales å lese hw-artikkelen før du laster ned, det skal visstnok være anbefalt å skaffe seg XP sevice pack 2 før du laster ned denne driveren, men det gadd ikke jeg, har hørt så mye negativt om sp2.
Hottentott Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Link til artikkel her på forumet: ATI Catalyst 4.10 ute Direktelink til download: ATI Drivers & Downloads velg [Ditt operativsystem -> Graphic Drivers -> Radeon Family Anbefales å lese hw-artikkelen før du laster ned, det skal visstnok være anbefalt å skaffe seg XP sevice pack 2 før du laster ned denne driveren, men det gadd ikke jeg, har hørt så mye negativt om sp2. Det er denne som gjør at skjermen slår seg av
srbz Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Det er denne som gjør at skjermen slår seg av se goophy sitt forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå