CurSe Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har lastet ned masse custom games brett siden det er kun det jeg spiller på b.net(WC3). Noe jeg har lagt merke til er at jeg av og til laster ned brett som jeg allerede har fra før av. Jeg har bilde av brettet, men likevel så laster jeg ned brettet(noe som ofte fører til kick siden de tror jeg er noob ). Hvorfor skjer det egentlig? Skriver pc'n over det gamle brettet jeg har eller noe sånt?
Hurley Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Kanskje brettet bare ligger i cache-katalogen?
Snorre Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har lastet ned masse custom games brett siden det er kun det jeg spiller på b.net(WC3). Noe jeg har lagt merke til er at jeg av og til laster ned brett som jeg allerede har fra før av. Jeg har bilde av brettet, men likevel så laster jeg ned brettet(noe som ofte fører til kick siden de tror jeg er noob ). Hvorfor skjer det egentlig? Skriver pc'n over det gamle brettet jeg har eller noe sånt? Jeg har en teori om at noen ganger når folk lager nye versjoner av et brett fikser dem bare på triggerene og slike ting som ikke forandrer brettet noe som helst, og når du joiner et game og har en gammel versjon av et brett har du kartet, men må laste ned banen på nytt. Dessuten skal det sies at communityet i warcraft 3 er blitt tragisk hvor alle skriker ut nooooooooob hve gang du ikke er så god og spammer og masse slike 14tiss saker. Dette ødlegger jo litt av gleden ved å spille og det skal sies at visst det hadde vært mulig så skulle alle 14tisser blit banna fra Battlenet til jordens undergang.
Ongabonga Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har lastet ned masse custom games brett siden det er kun det jeg spiller på b.net(WC3). Noe jeg har lagt merke til er at jeg av og til laster ned brett som jeg allerede har fra før av. Jeg har bilde av brettet, men likevel så laster jeg ned brettet(noe som ofte fører til kick siden de tror jeg er noob ). Hvorfor skjer det egentlig? Skriver pc'n over det gamle brettet jeg har eller noe sånt? Jeg har en teori om at noen ganger når folk lager nye versjoner av et brett fikser dem bare på triggerene og slike ting som ikke forandrer brettet noe som helst, og når du joiner et game og har en gammel versjon av et brett har du kartet, men må laste ned banen på nytt. Dessuten skal det sies at communityet i warcraft 3 er blitt tragisk hvor alle skriker ut nooooooooob hve gang du ikke er så god og spammer og masse slike 14tiss saker. Dette ødlegger jo litt av gleden ved å spille og det skal sies at visst det hadde vært mulig så skulle alle 14tisser blit banna fra Battlenet til jordens undergang. Det kan også komme av at hosten har bugget den versionen av spillet.... Det vil si at han kanskje har 9999999999 gull mens de andre har det de egentlig skal ha. Vær litt obs på hvem som er hosten når du spiller, se på items tidlig i spillet.
uberhunter Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Nei.. Grunnen er at du har en fil med samme navn som navnet på den filen du skal til å laste. Kanskje han som har hostet serveren har endret litt på mapet, som sagt, kanskje gitt 'Player Red' 999999 gull eller no sånn.. Men det kan jo være at noen bare har fjernet bugs/balance og bare glemt å skifte navn på mapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå