Gå til innhold

Valg av ny disk


Sneglen

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg har nå en PC ståend som bare mangler en systemdisk, så er den oppe og kjøre igjen. Det jeg lurer på er hva for en disk jeg skal velge.

 

Krav:

 

God/Stabil

IDE

Støysvak

Ikke dyr (1000 kroner er for mye)

 

PCen skal kobles til TV i stua for å vise film, spille musikk og kanskje også lagre noen filer (Bilder for eksempel).

 

Forslag?

 

Selv tenker jeg på Seagate 120GB eller 160GB disker, men kanskje Samsung er bedre mtp. støy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville da gått for ein samsung eller segeate. rolige og stabile disker. funker heilt fint. ikke så dyre heller

 

samsung skal vere litt roligere enn seagete som du seier ja. og viss folk begynner å mase om at WD og de andre diskene har så mye bedre ytelse så er det bare å gi f.. i. du vil ikke merke någe forskjell til dt du skal bruke den til

Endret av 2peewee
Lenke til kommentar

Maxtor er greie de, men jeg har hørt at de skal bråke mer enn samsung og seagate. og han ville ha ein rolig disk.

 

någen seier også at de blir fortere ødelagt enn andre men personlig så meiner jeg at det bare er bull.

 

folk maser om at WD ryker i hytt og pine, mens andre har hatt 30WD disker uten å ryke ein. same med maxtor.

Endret av 2peewee
Lenke til kommentar
:no: Se på forumet under tester ... les får du spørr .. dette temaet er lagt opp mangen ganger.. derfor er det bare 2 stk her som svarer.. ta og se under tester og andre poster som allerede er postett. WD er ikke merkbar mer støyere en samsung og maxtor... yter bedre.. men les under teste og andre opplagte poster!! les og spør etterpå :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...