Abruzzi Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg var så dum at når jeg skulle installere den trådløse greia på datan så satt jeg først i den greia i usb porten å fulgte instalasjonen som kom opp fra windows men nå så jeg manuallen at jeg skulle installer driveren først. Nå får jeg ikke tilkoble inernett for jeg installerte den usb greia først. Hvordan kan jeg slette den greia slik at windows spør meg om å installere den etter jeg har fått installert driveren?
el_cash Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 hva mener du, egentlig? mulig jeg er dum, men her mangler det tegnsetting - noen ekstra kommaer og punktumer hadde nok gjort innlegget ditt litt mer forståelig. dette er hva jeg *tror* du mener: du installerte ved å plugge inn d-linkdevice først, mens du egentlig skulle installert driver, og nå virker det ikke. riktig? isåfall håper jeg det ikke er som med hp-produkter - da må du isåfall formatere og begynne fra scratch...
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Bare fjerne den i kontroll panelet , eller ta rull tilbake driverene ? skjønnte ikke så mye av den *greia jeg
Crazy Joe Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Det går vist ikke ann å av installere den driveren der. prøvde det samme selv. Fikk den ikke til å virke første gang så jeg avinstallerte hele shiten. Instalerte på nytt og satte så inn usb pluggen men jeg fikk aldri noen spørsmål om å installere driveren for den på nytt så den lå i systemet igjen. Ergo like langt. Endte faktisk opp med at jeg formaterte hele driten på nytt men det skyltes andre ting og. Du skriver ikke hva som er direkte problemet. Får du kontakt med nettverket ? Jeg kom ikke ut på internett men hadde god kontakt med det trådløse nettverket. OJ
Abruzzi Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har ikke kontakt med nettverket i det hele tatt. Må nok formatere jeg da. Hva blir borte da? Alt?
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har ikke kontakt med nettverket i det hele tatt. Må nok formatere jeg da. Hva blir borte da? Alt? mhm, alt på C: i allefall vis du ikke har OS en din på en annen disk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå