Gå til innhold

Hjelp til multiplayer på Blitzkrieg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen hjelpe meg med å sette opp maskinen/spillet slik at jeg får spilt Blitzkrieg over nettet mot kompiser! Jeg har XP og tilhørende brannvegg, versjon 1.2 av spillet og bredbånd tilkobling.

Hvordan skriver man inn IP-adressen f.eks? Skal det være "IP-adressen":Port:XXXX" eller hva i alle dager er det? Må man angi port og i tilfelle hvordan.

Henning

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei!

Kan noen hjelpe meg med å sette opp maskinen/spillet slik at jeg får spilt Blitzkrieg over nettet mot kompiser! Jeg har XP og tilhørende brannvegg, versjon 1.2 av spillet og bredbånd tilkobling.

Hvordan skriver man inn IP-adressen f.eks? Skal det være "IP-adressen":Port:XXXX" eller hva i alle dager er det? Må man angi port og i tilfelle hvordan.

Henning

Var det ikke du som laget en meget lik tråd, som ble stengt umiddelbart, fordi det fantes en tråd om dette emnet fra før? :hmm:

EDIT:

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=313766

...Jo det var det visst...

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Heisann!

Joda, har nok lest pdf'en uten å bli noe klokere... Når jeg velger "Internet" og "Create game" osv. så må jeg vente på de andre spillerne. De må skrive inn ip-adressen min og port. Nøyaktig hvordan gjør man dette? Port 8889 var nevnt et sted, må jeg da gå inn i XP's brannvegg og åpne denne eller hvordan går man frem? Skal ip-adressen og porten skrives slik "xxx.xxx.x.xx:Port:XXXX" eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...