Gå til innhold

Trene med helikopter

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tok meg vel en god time å venne meg til heli i BFV, men det tok meg minst 2 uker å lære meg hvordan man plukker opp ting med waieren uten å bruke 20min på det ;)

hehe. Jo det tok litt tid for meg det også. :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lærte meg å fly heli etter 1 dag :p
Det er en definisjonssak; kan man fly om man kan lette og fly for så å hoppe ut i fallskjerm, eller kan man fly når man klarer å bremse opp og lande i et lite skogholt umiddelbart når du har full speed?

Tok meg vel en god time å venne meg til heli i BFV, men det tok meg minst 2 uker å lære meg hvordan man plukker opp ting med waieren uten å bruke 20min på det ;)
Kjenner meg igjen der :roll:
Skrevet
Lærte meg å fly heli etter 1 dag :p
Det er en definisjonssak; kan man fly om man kan lette og fly for så å hoppe ut i fallskjerm, eller kan man fly når man klarer å bremse opp og lande i et lite skogholt umiddelbart når du har full speed?

Kjenner meg igjen der :roll:

har du sett meg fly? :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har klart å holde ut i en halv time jeg i helikopter i DC og da har jeg flydd tilbake til basen og ladet opp igjen ved å lande ved hangaren eller oppå hangaren for å få reparert det!! :tease::tease::tease:

Skrevet

Godt jobbet Xavier.

Jeg har ganske nylig lagt inn BF1942. Her var det jo mye stiligere å fly helikopter enn i BFV. -Mer utfordring. Og den DC-modn var jo helt rå. Til og med Harrierfly, dog litt vanskelig å kontrollere sånn uten trening men...

BF har helt klart fått en ny fan :thumbup:

Skrevet

Noe som krever litt er å kunne lande verticalt med harrieren :!:

Husker før på dc da helikopter virkelig var vanskelig å fly...

Men kan man fly helikoptrene på dc så klarer man å fly de på bf:v ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...