Snorre Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Tok meg vel en god time å venne meg til heli i BFV, men det tok meg minst 2 uker å lære meg hvordan man plukker opp ting med waieren uten å bruke 20min på det hehe. Jo det tok litt tid for meg det også.
Enviro Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Lærte meg å fly heli etter 1 dag Det er en definisjonssak; kan man fly om man kan lette og fly for så å hoppe ut i fallskjerm, eller kan man fly når man klarer å bremse opp og lande i et lite skogholt umiddelbart når du har full speed? Tok meg vel en god time å venne meg til heli i BFV, men det tok meg minst 2 uker å lære meg hvordan man plukker opp ting med waieren uten å bruke 20min på det Kjenner meg igjen der
Elensar Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Lærte meg å fly heli etter 1 dag Det er en definisjonssak; kan man fly om man kan lette og fly for så å hoppe ut i fallskjerm, eller kan man fly når man klarer å bremse opp og lande i et lite skogholt umiddelbart når du har full speed? Tok meg vel en god time å venne meg til heli i BFV, men det tok meg minst 2 uker å lære meg hvordan man plukker opp ting med waieren uten å bruke 20min på det Kjenner meg igjen der har du sett meg fly?
bamsefar Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Har noen sett deg fly Zernick? Trodde du var en av de som lettet og etter 5 m gikk rett i bakken/vannet
Xavier878 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg har klart å holde ut i en halv time jeg i helikopter i DC og da har jeg flydd tilbake til basen og ladet opp igjen ved å lande ved hangaren eller oppå hangaren for å få reparert det!!
Enviro Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Godt jobbet Xavier. Jeg har ganske nylig lagt inn BF1942. Her var det jo mye stiligere å fly helikopter enn i BFV. -Mer utfordring. Og den DC-modn var jo helt rå. Til og med Harrierfly, dog litt vanskelig å kontrollere sånn uten trening men... BF har helt klart fått en ny fan
ToP-HaiR Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Noe som krever litt er å kunne lande verticalt med harrieren :!: Husker før på dc da helikopter virkelig var vanskelig å fly... Men kan man fly helikoptrene på dc så klarer man å fly de på bf:v
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå