Gå til innhold

Ipod med fargeskjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rykter om ipod med fargeskjerm.

Dette er jo i grunn ganske greit, men er redd skjermen drar for mye batterilevetid, noe som jeg mener usaklig. i s fall blir jeg å fortsette med den "gamle".

 

Hva sier dere?

Synes dette er bare tull... hva skal man bruke denne fargeskjermen til;

se på bilder e.l. såvidt eg har forstått... Har også hørt rykter om video(??).

Men hva er vitsen, disse skjermen er fortsatt fantastisk dårlige.

 

En meny trenger iallefall ikkje fargeskjerm...

Lenke til kommentar

Med fare for å provosere noen. (Og joda jeg har fargeskjerm på mobilen). Så langt har jo ikke akkurat fargeskjermer på mobiler vært noe annet enn et litt småmorsom fjortisleketøy? Joda, man kan jo sende et og annet kraftig komprimert bilde tatt med et verktøy som i utgangspunktet er optimert for faktisk å snakke sammen.

 

Tror nok fargeskjerm på iPod kan føre til at noen fler kjøper en spiller. For enkelt vil det muligvis kunne være nyttig å overføre bilder når man er ute og reiser etc. samt å vise disse til kjentfolk. Allikevel tror jeg dette er en typisk funksjon som de store massene vil bruke littegrann de første par-tre månedene før de raskt glemmer det og bruker iPod'en som de alltid har gjort.

 

Om ikke annet slipper vi kanskje sytinga til en del iPodhatere om at den ikke har fargeskjerm. :p

Lenke til kommentar

Uansett unødvendig. Når den nye hdden kommer med 60 gb vil den ta over 40 gbs sin pris nå. (antakelser) Den nye fargeskjermen med programvare vil vel gjøre at prisen nærmer seg fire tusen.

 

Musikk bør forbli musikk. Greit nok at engang vil musikkspiller, mobil og (video)kamera. men det tar så utrolig lang tid. Når de går et steg videre så blir resultatet kun batterikrevende og lite gjennomført.

 

Ipod sliter med batteritid, ikke mist flere timer nå.

Lenke til kommentar

Kan jo vera at dei øke det internet minnet, eller ein anna glup sak som trylle fram meir batterilevetid.

 

Apple må jo komma opp med noko nytt for å kapra fleire kjøperar, og fargeskjerm er vel rette vegen å gå? Kvifor ikkje, gøy med morroklipp. Kanskje ein busstur og sjå ein film, tja, 2tommar er ikkje all verden. Kanskje den for nytt design. Heile baksida er skjerm? Nei, mykje gjetting her.

Lenke til kommentar
Kan jo vera at dei øke det internet minnet, eller ein anna glup sak som trylle fram meir batterilevetid.

 

Apple må jo komma opp med noko nytt for å kapra fleire kjøperar, og fargeskjerm er vel rette vegen å gå? Kvifor ikkje, gøy med morroklipp. Kanskje ein busstur og sjå ein film, tja, 2tommar er ikkje all verden. Kanskje den for nytt design. Heile baksida er skjerm? Nei, mykje gjetting her.

Den beholder nok utseende, ikke faen om de tørr seg på noe nytt. Men Fargethemes hadde no vært litt stilig sant nok.

 

Trenger i så fall større skjerm. Men når Aplle skal kapre enda fler kunder så er batteritid beste måten å gå. 12 vs 24 osv er dødfødt uten design, Derfor de vinner, uslåelig design. Men nå er det på tide at det viktigste blri tatt hensyn til. Batterilevetid og skikkelige ørepropper. Radio hadde og vært noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...