Piratpjokken Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Du får tilgang til flere byer å råne gjennom. Mekke på blekkboksen din til d ytterste. Som d gjør i "Fable", "Everything you do has a consequense" viss dere skjønner (ikke d at dere er dumme da men... ). finnes d noe lignende. D eneste eg kommer på er NFSU, men finnes d noe bare et hakk mer avansert er spørsmålet mitt!?
Thombr86 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hmm, har ikke hørt om noe, men de ville nok ha vært kult. Kanskje Quarantine fra tidlig 90 tall er det du er på jakt etter, ikke akurat kanskje, men....
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Du får tilgang til flere byer å råne gjennom. Mekke på blekkboksen din til d ytterste. Som d gjør i "Fable", "Everything you do has a consequense" viss dere skjønner (ikke d at dere er dumme da men... ). finnes d noe lignende. D eneste eg kommer på er NFSU, men finnes d noe bare et hakk mer avansert er spørsmålet mitt!? Vent på NFS: Underground 2! Der kan man kjøre fritt rundt i byen, mekke kjerra, prate med folk om eventuelle (ulovlige) gateløp osv... Det er litt sånn konsekvens-fylt spill det goså, fordi om du vinner et løp, får du høre om større løp, som er mer kjent (i underverdenen da) og hvor man tjener enda mer penger! Så, dette er altså et helt nytt NFS konsept, fordi dette er på langt nær så scriptet som ALLE de andre NFS spillene, hvor man bare kjørte løp, vant, gikk videre, tapte, måtte ta løp på nytt, vant, gikk videre osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå