Kenneth Dammyr Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hei Fant ut at alle MP3 filene mine er Stereo-filer, så jeg får bare lyd på fronthøytalerne Mannen fra Creative sa jeg måtte bruke Creative Mediasource, men det må da finnes en annen løsning...?
Bruun Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Selv om mp3-låtene dine er i stereo, så skal de fungere på alle høytalerene dine... Det fungerer i hvertfall hos med med Audigy 2 lydkort og Altec Lansing 5100 høytalere. Hva slags høytalere\lydkort har du?
Kenneth Dammyr Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Creative SB Audigy2 ZS Platinum Pro Logitech Z-680 Mener å huske at det har funka før, men det er mange formateringer siden. Snakka som sagt med Creative og han mente det var Stereo som ødela, syntes det hørte rart ut men... Skal prøve Media Source i morra...
Kenneth Dammyr Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Nå har jeg testa med Media Sopurce of det funbka ikke noe bedre. Alle 3 fronthøytalerne fungerer på musikk og alle fungerer hvis jeg tester dem via Creative sine verktøy. Dette er ganske irriterende... Noen som har noen forslag?
Lautsprecher Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har et Live!, og der stiller du 2/4/surround-høyt i Creative Surround Mixer. har du prøvd det(med tilsvarende program for audigy)?
Kenneth Dammyr Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Har stilt til 5.1 i både Creative-software og Windows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå