Lucas Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Ja topic sier det meste ! For dere som er god i å snakke/forstå engelsk, mye tid, og er lei av å spille Forgotten Hope public men som vil ha clan er dette noe for deg ! Dette er en turnering du kan melde deg på, det går kamper (vet ikke hvor ofte) men kampene varer i 12 timer, du behøver ikke å være der i 12 timer, du kan gå fritt og komme når du vil, bare husk på at det er din tur ! det du gjør her er at du signer deg up, Deretter skal du søke etter å få komme inn i et regiment ! (tanks,fly,infantery osv.) Hvis du er intrissert gå til nettadressen under for å lese mer om dette. www.battleforeurope.com <------Velg Battlefeild 1942 [36GR]P|Sow.Knut
Lucas Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 ja, tenkt å bli med da ? (s.p.a.m.m.e.r.! )
Croyfer Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Dette virka som utifra det du beskriver som et veldig stilig konsept - men det virker som at man må ha litt god tid for å være med i dette, derfor tror jeg ikke at jeg vil delta i denne omgang
Lucas Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 neida, det er helt frivillig om du vil møte til kamp og trening...men du vil vel rekke det du kan råde av tid ! ja det er ganske artig ! ett par dager før kampen kommer det ut strategi med bilder og alt man trenger ! (jævli mye lese stoff) og når du kommer på teamspeak og spiller etter taccs så kommer det en Commander (CO) og ber dere om å bryte ut av taktikken og gjøre noe annet ! du må være god i språk, jeg var veldig nervøs i starten og sa nesten ikke en dritt på TS, men etter ett par timer løsnet det opp ! aboslutt å anbefale!
gregoroth Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 det høres fett ut! har spilt bf siden det kom. kanskje dette er noe for meg. digger ww2 stuff
Lucas Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 men husk det er en mod til BF42 som spilles der, Forgotten Hope !
gregoroth Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 får ikke lasta ned forgotten hope! er det derfor jeg ikke får lasta ned den mapen som er nå da?
Epsilon- Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Ja jeg er med har vært med siden WAW#7 [36GR]P|Sow.Epsilon Men akkurat nå så lagger det noe så helt inni granskauen, tror det er TS som gjør det, hadde 3fps i snitt på battle of britain. Har lagt ut problemet på dette forumet og BFE forumet men ingen tips hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå