Gå til innhold

er du med i Battle of Europe WAW ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja topic sier det meste !

For dere som er god i å snakke/forstå engelsk, mye tid, og er lei av å spille Forgotten Hope public men som vil ha clan er dette noe for deg !

Dette er en turnering du kan melde deg på, det går kamper (vet ikke hvor ofte)

men kampene varer i 12 timer, du behøver ikke å være der i 12 timer, du kan gå fritt og komme når du vil, bare husk på at det er din tur !

det du gjør her er at du signer deg up, Deretter skal du søke etter å få komme inn i et regiment ! (tanks,fly,infantery osv.)

Hvis du er intrissert gå til nettadressen under for å lese mer om dette.

www.battleforeurope.com <------Velg Battlefeild 1942

[36GR]P|Sow.Knut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette virka som utifra det du beskriver som et veldig stilig konsept - men det virker som at man må ha litt god tid for å være med i dette, derfor tror jeg ikke at jeg vil delta i denne omgang :)

Skrevet

neida, det er helt frivillig om du vil møte til kamp og trening...men du vil vel rekke det du kan råde av tid !

ja det er ganske artig ! ett par dager før kampen kommer det ut strategi med bilder og alt man trenger ! (jævli mye lese stoff) og når du kommer på teamspeak og spiller etter taccs så kommer det en Commander (CO) og ber dere om å bryte ut av taktikken og gjøre noe annet ! du må være god i språk, jeg var veldig nervøs i starten og sa nesten ikke en dritt på TS, men etter ett par timer løsnet det opp !

aboslutt å anbefale!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja jeg er med :) har vært med siden WAW#7 [36GR]P|Sow.Epsilon

Men akkurat nå så lagger det noe så helt inni granskauen, tror det er TS som gjør det, hadde 3fps i snitt på battle of britain. Har lagt ut problemet på dette forumet og BFE forumet men ingen tips hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...