Gå til innhold

Plextor/Nec + Serial ATA


Anbefalte innlegg

Den gamle LG brenneren min begynner å brenne en del feil og leser snart ingen plater lenger og derfor har jeg sett meg nødt til å kjøpe ny brenner.

 

Jeg går da selvfølgelig for en DVDbrenner.

Spørsmål 1:

Hvilken bør jeg velge av Plextor PX-712A og Nec 3500A?

Jeg vet at NEC'n er kjappere, men er ikke plextor et mye bedre merke? Synspunkter!

 

Jeg ser at man kan få noen DVD brennere som S-ATA, jeg har brenn nytt Epox HK som støtter dette, men har per i dag ingen S-ata enheter i og med at jeg tok med meg mine trofaste WD SE IDE HDer fra den gamle maskina da jeg oppgraderte for et par måneder siden.

Spørsmål 2: Bør jeg velge S-ATA dvd brenner istedet for IDE?

 

Hadde vært flott om noen kunne gi meg noen gode svar her for på akkurat brennere og sånt er jeg rimelig blank!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser ikke helt poenget med s-ata brenner bortsett fra at det er mye mindre kabel på den, dtror ikke den er noe raskere uansett. nec brenneren er helt kurant, har selv en og de fleste jeg kjenner har sånn selv. til og med øivind dalhe kjøpte en sånn til monsterpc'en som kosta godt over 50k...

 

gå for nec 3500A du :thumbup:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Bare så du vett dt så kommer det ein ny Plextor PX-716A I sluttten av måneden som kan brenne dual layer også. Med denne får du også plextools som du kan bruke til å kjekke kvaliteten på alle platene dine.

 

OC-Freak som har god peiling på dette med brenning liker også Nec`en veldig godt. så viss dt ikke er viktig å kjekke kvaliteten på platene etterpå, så er nok Nec ein grei brenner det også.

Men eg venter i alle fall på Plextor brenneren.

 

du får ha lykke til uansett hvilken du velger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...