Skinney Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Funker sikkert, men det er ALT for gammelt kort for å spille ett middels krevende spill Middels krevende? Jeg har X800Pro, 1Gb Ram og AMD64 3000+... jeg kan da ikke kjøre spillet med max grafikk innstilinger... Middels krevende du liksom
tor_erik Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Funker sikkert, men det er ALT for gammelt kort for å spille ett middels krevende spill Middels krevende? Jeg har X800Pro, 1Gb Ram og AMD64 3000+... jeg kan da ikke kjøre spillet med max grafikk innstilinger... Middels krevende du liksom Say what? Jeg kjører full pinne med den "middelmådige" maskinen jeg har, specs i profil...
pcp160 Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 hm... hvorfor fikk kompisen min da melding om at hans kort ikke kunne drive sims 2 pga skjermkortet hans ikke støttet directX 9 Det høres jo ut som det har skjedd noe annet hos deg da, hvis det funket i en uke, så er det vel neppe pga manglende støtte for direct 9 på skjermkort som er problemet..? Forøvrig, til trådstarter, brukte jeg inntil for kort tid siden 1Ghz P3, med NVIDIA GeForce 2 MX 400 til mine spill, det er selvsagt en hakkete/udelajert opplevelse, men det "går an" på det meste (på laveste alt..) (hadde 512 Mb ram da) Brukte det på Flight simulator 2004, og den krever direct X 9 Ellers er min erfaring at selv om man både dobler og tredobler "kravene" er det mulig å få til hakking i de fleste spill jeg har prøvd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå