hallyboy Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Når jeg plugger gamepad'en i USB utgangen og installerer programmene klarer jeg ikke å finne gamepaden på maskinen. sier bare at den ikke fant noe gamepad.. Noen som kan hjelpe meg?
hallyboy Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Har prøvd det før.... det funker ikke det heller.... er som om den ikke funker.... muligens en defekt...
Desdichado Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Er du sikker på USB porten du puttern inn i fungerer da?
hallyboy Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Ja, jeg bruker den stadig til Mp3 spillern og digital kamera mitt... jeg vet nå at kontrollen fungerer, men ikke på maskinen min.... (jeg prøvde den på pc'en til naboen) så nå skal jeg reparere windows...
Desdichado Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Husk at for innstallasjon av USB eneheter så skal du først innstallere driverne, deretter kobler du til enheten.
tor_erik Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Har du sjekket om gamepad'en din trenger USB 2.0, og du bare bruker USB 1.1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå