Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke spillt multiplayer online....


Anbefalte innlegg

Her om kvelden satt jeg og spillte Soldier of Fortune2 (SOF2) multiplayer online, plutselig ble jeg disconnecta. Men det rare var at internett fungerte perfekt! Jeg restartet routeren og modemet (har Telenor ADSL og 3com router). Internett virket perfekt etter restarten men SOF2 og Steam (Counter Strike Source) ville ikke virke. De får liksom ikke koblet til internett, på SOF2 får jeg ikke noen server liste, mens på Steam får jeg connection error.

 

Noen som har peiling på hva som har skjedd? Internett etc. fungerer men ikke online multiplayer spill!

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som PCen min har blitt "låst" mot å spille noen slags multiplayer spill på nett :mad: , jeg har nå prøvd Soldier of Fortune2, Steam (CS:S), Call of Duty, og Battlefield Vietnam.

 

Ingen av de vil finne noen servere/kan ikke koble seg opp. :cry:

 

Kan det være virus? :(

 

Er det routeren min det er noe galt med?

Lenke til kommentar

Hmmm. Opplevde det samme med ungenes maskiner i går kveld: Til tross for at ZoneAlarm (en maskin) og XP SP2-brannmur (den andre) hadde fått tillatelse til å slippe gjennom CS, opplevde gutta en så høy ping at de ikke fikk spilt.

Disablet begge brannmurer, og alt gikk swell. Råtten løsning, men viser at brannmuren bruker til på å slippe trafikken gjennom. Tor jeg.

Lenke til kommentar

Har nå prøvd forslaget til Cola Boks, uten hell!

 

Men det jeg ikke skjønner er hvordan routeren plutselig "blokkerer" allespill portene mine? Det har virka perfekt i ca 1 år nå! Og plutselig en dag så bestemmer den seg for å blokkere hele dritten? Det må jo ha en grunn! Har prøvd spillene på en annen PC med ny XP installasjon, men samme internett tilkobling, men det skjedde det samme der også!

 

GRRRRRRRRRRR :no:

Lenke til kommentar

Vell vell, dette er ikke til å TRO! :dribble: Snakket nettop med telenor og de har BLOCKA portene med vilje :thumbup: P.G.A av en j*****vla e-post konto som fulgte med da jeg kjøpte abonnementet. Denne har jeg ALDRI brukt men den var full av SPAM/VIRUS mail osv. som da var sendt ut til andre. Og Telenor hadde sendt en mail til denne kontoen om at portene hadde blitt stengt av! Hvordan skulle jeg lukte at de hadde sendt mail med problemet dit? :hmm: Jeg ble forbanna jo takk. :mad:

 

Noen som har opplevd lignende??????

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...