Even89 Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Logitech Z 2200 er et 200 watt høyttalersystem, men her( https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=48928 ) står det at utgangseffekten er 400 watt.. Hva er utgangseffekt? takk (ikke le, er noob) Endret 12. oktober 2004 av Even89
Schnickaschnicka Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 join the club. er det selv. det står at logitech z 5300 har utgansgeffekt 560 og ellers 280?
MonkyBOY Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 du kan jo se på hardware.no sin test da http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4832
dostojevski Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Her er en enkel metode for å finne virkelig forsterkereffekt: - Finn den laveste angitte effekten i reklamebrosjyren. Kall denne Pm. - Kall prisen til produktet K. - Kall vekten av produktet M. Reel uteffekt vil da være gitt ved P = (K*M*Pm)/Z, hvor Z er en konstant som angir produsentens seriøsitet. For feks. ML, Krell etc vil den typisk ha verdien K*M, for mindre hederlige aktører vil den være VESENTLIG høyere.
radiated Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Her er en enkel metode for å finne virkelig forsterkereffekt: - Finn den laveste angitte effekten i reklamebrosjyren. Kall denne Pm. - Kall prisen til produktet K. - Kall vekten av produktet M. Reel uteffekt vil da være gitt ved P = (K*M*Pm)/Z, hvor Z er en konstant som angir produsentens seriøsitet. For feks. ML, Krell etc vil den typisk ha verdien K*M, for mindre hederlige aktører vil den være VESENTLIG høyere. :-) Fin metode. Et hederlig unntak er likevel digitalforsterkere som kan levere utsøkt lyd selv om de veier lite. Men de koster mye...
sivertxp Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Her er en enkel metode for å finne virkelig forsterkereffekt: - Finn den laveste angitte effekten i reklamebrosjyren. Kall denne Pm. - Kall prisen til produktet K. - Kall vekten av produktet M. Reel uteffekt vil da være gitt ved P = (K*M*Pm)/Z, hvor Z er en konstant som angir produsentens seriøsitet. For feks. ML, Krell etc vil den typisk ha verdien K*M, for mindre hederlige aktører vil den være VESENTLIG høyere. Det var da en merkelig måte å gjøre det på. Kan umulig føre til noe fornuftig resultat.
dostojevski Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Her er en enkel metode for å finne virkelig forsterkereffekt: - Finn den laveste angitte effekten i reklamebrosjyren. Kall denne Pm. - Kall prisen til produktet K. - Kall vekten av produktet M. Reel uteffekt vil da være gitt ved P = (K*M*Pm)/Z, hvor Z er en konstant som angir produsentens seriøsitet. For feks. ML, Krell etc vil den typisk ha verdien K*M, for mindre hederlige aktører vil den være VESENTLIG høyere. Det var da en merkelig måte å gjøre det på. Kan umulig føre til noe fornuftig resultat. Jo faktisk. Hver gang... At det var en merkelig måte å SI det på kan jeg kanskje være enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå