Gå til innhold

kabinett med 2x hk plass?


Anbefalte innlegg

Er lei av å drasse rundt på 2 maskiner og leter nå etter et kabinett med plass til 2 pcer inne..

 

Finner ikke noen slike noen plass. Helst fra noske web shoper så klart:D

 

Skal ha serveren og gaming maskin i samme kasse.. med delt vannkjøling osv.

Har og vudert å kjøpe 2 små kabinetter og skru dise sammen i høyden eller bredden, men føler ikke fronten kommer til å se så bra ut. Må liksom se ut som et kjøpe kabinett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med et stort og bredt kabinett:

 

Sett ordentlige hengsler på døra, kjøp denne, kutt det slik at du kun får hovedkortplata, skru fast plata i døra, sett på hk nr. 2. Voila!

 

Sikkert en hel del mer jalla enn det du hadde tenkt deg! Dessuten forutsetter dette nesten at du ikke ikke har planer om å ha noen store PCI/AGP kort. Et HK med innebygget VGA (siden det er server det er snakk om) og innebygget LAN ville vært best.

 

Det var et tappert forsøk iallefall :p

Lenke til kommentar

Har tenkt på å bygge et kabinett selv ja. Men tror neppe jeg får det fint! Er vel kansje muligt å kjøpe en stor alu kasse en plass? Å montere inn 2x hk braketter. Har ikke mye lyst å kjøpe 2x lian li kabiser å ødelegge disse:/

Det er ikke skjerm kort på serveren min. Går kunn 1 strøm og 1 nett kabel inn til serveren. Tror det største problemet med å lage kabinett selv hadde vært å laga plass til cdromet i fronten, å fått dettte til å se pent ut. MEn jeg har jo scsi så det er muligt å kjøpe et ektra mini kasse til cd/brennere.

Lenke til kommentar

Skal bygge sammen 2x dette kabinette i høyden.. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32241

 

Skal sparkle igjen cdromene i det nederste kabinettet og lakkere hele front plate på ny. Billigt var det iallefall!

Sage ut mellom kabinettene for bedre lufting. blir 3x 120 i toppen ved radiator (ac 360) og 4 120 nede, 2 bak og 2 i front med filter! dette vil gi et overtrykk og støvfritt kabinett:)

Håper bare jeg får fronten så fin at den ser ut som en kjøpe pc

:yes:

Lenke til kommentar

Synes det er rart at det ikke finnes kabinett med plass til 2 hk som ikke er for dyrt. Mange som har 2x pc med på lan og har server hjemme.. Greit å ha alt på en plass. Tror jeg skal sende mail til microplex, 3dfxcool og netconnection å tipse dem om dette sikker bra salg! Jeg hadde iallefall kjøpt et om det hadde kostet under 2k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...