Gå til innhold

Pro Evolution Soccer


T3D

Anbefalte innlegg

Hei jeg vet at det er mange PES fans der ute lurte på hva er det som fenger dere når dere spiller?!? Jeg har slutta og spille FIFA og TIF på grunn av PES det er ubeskrivelig bra gjennomført fotball spill syntes jeg.. Det er realisme,ballkontrolen,bevegelsen og følelsen av spillet som fenger meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt fenger med de spilla! jeg kjøpte 1 for ett år siden for det var sånn platinum greier. så laga jeg og en kompis oss hver sin "superspiller" av oss selv :D og spillte i mange uker.

så kjøpte vi PES 3 å gjorde det samme, gjør det ennå.

blir mange kvelder når 4'ern kommer :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har et stort problem med PES nå. Jeg har det på xbox og når jeg skal starte spillet og loade "option file" kommer meldingen: "Option file is corrupted. Loading failed" Jævli irriterende siden jeg har lagd egne lag og endra navna på alle engelske og tyske klubber...

 

Noen som har peiling på om dette kan løses på noe vis?

Lenke til kommentar
Jeg har et stort problem med PES nå. Jeg har det på xbox og når jeg skal starte spillet og loade "option file" kommer meldingen: "Option file is corrupted. Loading failed" Jævli irriterende siden jeg har lagd egne lag og endra navna på alle engelske og tyske klubber...

 

Noen som har peiling på om dette kan løses på noe vis?

Har du pes4 på xbox?? :dribble: Hvor har du fått tak i det???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...