garfunk Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Heisann. Bare lurer på en ting til dere som har kjøpt og testa 6800LE kortet som er på tilbud på komplett.no denne uka. Er det et bra kjøp? Støyer det mye? vil helst ha lite støy i maskina. <-----VIKTIG Vanskelig å klokke, og er det stabilt etter klokking? Håper dere kan svare meg Takker på forhånd
BareGjest Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Fra det jeg har lest så går det både an å modde + klokke det ganske allright, problemet er vel at det støyer litt. Kommer helt an på hvilke andre vifter du har gående i maskina di, men dersom den er ganske stille av seg fra før av så kan støyen fra Gainward kortet bli irriterende. ..jeg har iallefall bestilt et.
garfunk Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 ok...vifta til cpu'en har et lydvolum på 21db. Hvor mye er det i forhold til det?
hazze Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Fikk mitt 6800LE i dag, og har softmoddet det til 16x/6vp. Fungerer perfekt uten artifacts. Bråker ikke, synes det er ganske stille faktisk. Regner uansett med at jeg skal bytte kjøler på det til en bedre for å få klokket skikkelig.
Hell Toupée Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Fikk mitt 6800LE i dag, og har softmoddet det til 16x/6vp.Fungerer perfekt uten artifacts. Bråker ikke, synes det er ganske stille faktisk. Regner uansett med at jeg skal bytte kjøler på det til en bedre for å få klokket skikkelig. Hadde du giddi og avslørt hvordan du gjorde det? Gikk det lett?
BareGjest Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Noen her på forumet har lagt ut en ganske allright guide for hvordan man skal flashe kortet. Gå på forum - hardware - skjermkort - så er det en post der som heter modde 6800le ellerno..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå