Manx Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Trenger et gratis program som klarer jobbet med å klippe å lime litt i mp3 filer. Noen gode forslag?
P|zZa Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 jau...hadde kunna trengt nokke slikt jeg også! nokken som vet om nokken programmer som evt koster da?
Pels Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 tror det var noe som het easy mp3 splitter, koster hvertfall
d0ppler Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Anbefaler Acoustica. Bra lyd program som er lett aa bruke. Koster litt penger men ikke mye. (tror jeg betalte 10 USD for det for et par aa siden). Programmet er til og med skrevet av en nordmann. OBS, ser naa at paa websiden saa er programmet delt opp i 4 underprogrammer, samt at det er dyrere.. (Glad jeg har den gamle versjonen jeg..)
Tåkelys Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har bare prøvd MAGIX AUDIO CLEANING LAB 2005 DELUXE . Men det virket veldig bra til å klippe ut deler av sanger osv. Men det koster jo litt.
Manx Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Anbefaler Acoustica. Bra lyd program som er lett aa bruke. Koster litt penger men ikke mye. (tror jeg betalte 10 USD for det for et par aa siden). Programmet er til og med skrevet av en nordmann. OBS, ser naa at paa websiden saa er programmet delt opp i 4 underprogrammer, samt at det er dyrere.. (Glad jeg har den gamle versjonen jeg..) Tester denne først, lå en test versjon ute. Edit: Virket fint til det jeg skulle gjøre. Takker. Endret 13. oktober 2004 av MU26599
OBServer Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Dersom programmet decoder mp3 filen før editering og så encoder til mp3 igjen når du er ferdig, vil kvaliteten forringes for hver gang du editerer filen. Kan sammenlignes med å editere et bilde i jpeg-format (hvis du ser bort fra JPEG-LS). Et program som ikke gjør dette er mp3DirectCut. Du vil dermed ikke legge til støy for hver gang du editerer filen.
Manx Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Det gjør den ikke, ikke som jeg har sett. Men har ikke testet så veldig mye ennå.
diversity Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg bruker Goldwave til dette.. veldig enkelt program.. tror det er freeware.. min versjon (gammel) er ihvertfall dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå