quackee Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 har lasta ned en filmdemo av rollercoaster tycoon 3, men får ikke spilt av. filene er i mov format, hva kan jeg gjøre for å få de til å funke?
h3ftig Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) .. Endret 12. oktober 2004 av h3ftig
Endre Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Istedenfor å legge inn det mølet anbefaler jeg QuickTime Alternative. http://www.free-codecs.com/download/QuickT...Alternative.htm
Zlash Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Eventuelt legg inn ITunes. Quicktime (.MOV) kodeken følger med der.
ToXciK Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Istedenfor å legge inn det mølet anbefaler jeg QuickTime Alternative. http://www.free-codecs.com/download/QuickT...Alternative.htm Endret 12. oktober 2004 av ToXciK
Loeve Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg hiver meg på anbefalingene av Quicktime Alternative jeg også. Den spiller for øvrig også av drittformatet .ram. Det brukes av Real Player, men spilleren drar med seg masse spyware og dritt.
ToXciK Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg hiver meg på anbefalingene av Quicktime Alternative jeg også. Den spiller for øvrig også av drittformatet .ram. Det brukes av Real Player, men spilleren drar med seg masse spyware og dritt. Må du ikke ha Real Alternative for å spille av .ram og .rm filer da?
Windoge Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg hiver meg på anbefalingene av Quicktime Alternative jeg også. Den spiller for øvrig også av drittformatet .ram. Det brukes av Real Player, men spilleren drar med seg masse spyware og dritt. Må du ikke ha Real Alternative for å spille av .ram og .rm filer da? .rm kan kjøres med Realplayer og RealOne såvidt jeg vet.
Endre Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 .rm kan kjøres med Realplayer og RealOne såvidt jeg vet. Ehh... du er ikke helt med her. Real Alternative
Masse Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg for min del foretrekker BEGGE. Både QT alt og vanlig QT. QT alt for å spille av filene på disken, og vanlilg QT når det skal spilles av fra en side. Har også Real alt, men jeg spiller aldri av .rm filer anyways, så det er ikke så farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå