havfal Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Du trenger bare to spill:BF 1942 og BF:V Har du ekstra penger kan du også kjøpe:Battlefront Rome total war Det finns bedre spill enn dei. finnes det bedere spill enn Rome: Total War??? for meg: NEI
Snorre Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Av FPS-spill vill jeg anbefale Battlefield spillene, de er fete alle sammen. Hvis du venter litt kommer jo Battlefield 2. Hvis grafikken spiller mest for deg kan du jo alltids kjøpe FarQry eller Doom3 eller slike spill. Ellers har vi splintercell:Pandora Tomorrow. Det er jo ganske fett. Av Strategispill kan jeg anbefale Rome Totalwar ganske artig og super grafikk (supert generelt sett også ) Ellers har vi litt eldre spill som Warcraft 3 som man kjøper for ameplayet sin skyld (Grafikken er ikke verdens peneste, men er ganske vakker på sin måte spør du me). Og av bilspill har vi: Big Mutha truckers som er et ganske artig lastebil spill (har bare prøvd demoen. Vi har Richard Burns Rally og Colin McRay som er to gode rally-bilspill. Ikke spør meg hvilket som er best. Så har vi Trackmania sefølgelig som er et artig bilspill som går ut på å kjøre halsbrekkende baner med looper, korksqrewer (hakke peiling på hvordan det skrives) og du kan lage dine egne baner. Dette er velde spillene jeg ville anbefale. Det kan jo være lurt å lese omtaler først da disse vil gi et litt bedre bilde av spillene. Ellers kan du juo laste ned det som er av demoer osv.
Idioteque Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 finnes det bedere spill enn Rome: Total War??? for meg: NEI Kunne ikke vært mer enig men av fps kan du vel kanskje prøve Far Cry ? synes det er lite replayvalue i SP:PT, men jeg har riktignok ikke prøvd det på multiplayer
Snorre Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 finnes det bedere spill enn Rome: Total War??? for meg: NEI Kunne ikke vært mer enig men av fps kan du vel kanskje prøve Far Cry ? synes det er lite replayvalue i SP:PT, men jeg har riktignok ikke prøvd det på multiplayer Multiplayeren på PC:PT (går utifra det var det du mente), har en god multiplayer del spør du meg, men kunne vært flere typer spille moduser. Det kan maks være fire tilsammen på en game. Hvis du er lettskremt kan det jo være litt skummet (synes ihvertfall jeg )
Simkin Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 kan STERKT anbefale Splinter Cell: Pandora Tomorrow, om du har litt tålmodighet
h00v3r Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg vil anbefale begge splinter Cell spilla. Til sniking Far Cry og Doom 3 til skyting, og HL2 når det kommer. Og Rome Total War og Warcraft 3 og Frozen Throne til Strategi. Dette vil du bli førnøyd med.
Elendil Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Du trenger bare to spill:BF 1942 og BF:V Har du ekstra penger kan du også kjøpe:Battlefront Rome total war Det finns bedre spill enn dei. Finnes bedre spill enn BF å (MYE bedre å) Dei siste nevnte. Synst eg altso.
Brusfantomet Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Ville prøvd No One lives Forever 2 hvi jeg var deg, det er kansje 2 år gamelt, men det er ok grafikk (sytes jeg) og det utrolig bra til de som sier at det er bra grafikk på rome total ware, prøv Warhammer 40000 Danw of War, det RULER, sinsvakt pent og ekstremt underholdene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå