Gå til innhold

CSBot - CS: SOURCE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er CS: Source som fulgte med i Silver packen jeg kjøpte over steam bare en beta version av source motoren som kommer? Jeg har kjøpt HL2 SILVER PACK nå, og jeg skal create server i source og skrive bot_add_ct/t i console men da står det at : CSBot not in beta version... noen som vet hvordan jeg fikser? eller skal det være sånn? eller er det fordi steamen min mixer Beta versionen av source med ekte versionen av source.. fordi jeg har begge dele?

Er det noen som har fixet bot_add_ct/t???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er CS: Source som fulgte med i Silver packen jeg kjøpte over steam bare en beta version av source motoren som kommer? Jeg har kjøpt HL2 SILVER PACK nå, og jeg skal create server i source og skrive bot_add_ct/t i console men da står det at : CSBot not in beta version... noen som vet hvordan jeg fikser? eller skal det være sånn? eller er det fordi steamen min mixer Beta versionen av source med ekte versionen av source.. fordi jeg har begge dele?

Er det noen som har fixet bot_add_ct/t???

Valve har ikke lagt til botene i den "final" versjonen som de har sluppet ut, du finner en annen versjon som ikke bruker steam men som er ulovelig som har botene inne...

Det at det står "CSBot not in beta version... " er en bug fra valve.

Boter kommer snart og den versjonen av CS:S som er ute nå er den FULLE versjonen av CS:S, det kommer sikkert mere mapps og botpack + andre evnt oppdateringer etter hvert.

Skrevet (endret)

Har vært i kontakt med Valve`s Jess Cliffe og Turtle Rock Studio`s Mike som står bak botene, så om ting går som planlagt kommer Valve til å adde den offisielle CS boten i lag med den første store oppgraderingen til CS: Source. Når den kommer er fortsatt ubekreftet. :)

Det finnes forresten noen snarveier som får boten til å fungere i CS Source, men ikke bry dere om det. Om dere skulle være så heldige å få den til å fungere vil dere fort merke at boten oppfører seg langt dummere en i CZ. Vent heller til Valve har fått ordnet dette.

Endret av ^Th0mas^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...