Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Adsl Prob - Alt stopper


Anbefalte innlegg

Har hatt prob med internetten min en stund nå. Plutslig så bare stopper alt som har med internet (mirc,iexplorer,opera osv) å funke. (Virker som det er noe som stopper prog fra å få tilgang, for ser at modeme blinker, men så stopper det.)

Må skru av å på modem. noen ganger logge av eller restarte, dette er et irriterende prob! :hrm:

Kan det vere virus\spyware? finner ikke ut hva som feiler..

Noen som har noen gode tips, eller som har hatt samme probleme?

 

 

Mvh Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt samme problem og da var det ormer på sviger's maskin(som er i nettverk med min), Sasser ormen og w32.valla.2048. Sistnevnte så ut til å slå ut Norton ativirus og spre seg gjennom Norton's egne filer, så det programmet var mer til skade enn nytte i dette tilfellet.

Jeg hadde også det samme poblemet når jeg koblet meg opp med et fildelingsprogram(sharezea?). Da koblet ruteren seg ut etter kort tid. Om dette er et problem med programmet i seg selv, eller om noen benyttet programmet for å prøve å komme seg inn på mitt nettverk vet jeg ikke.

Ikke sikkert at dette er problemet hos deg, men en virusscan med et annet program enn det du benytter i da hadde jo ikke skadet. en online version fnner du her, men jeg fikk ikke koblet meg opp til denne siden når jeg slet med ormene, da var tilgangen altså blokkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...